![]() |
Citaat:
Die zogenaamde externe druk waar u het over heeft is vooral een drogreden geweest om N-VA te kunnen dumpen. Het feit dat dit de grootste zever in pakskes is, wordt bewezen door het feit dat men na het dumpen doodleuk 3 weken met vakantie is vertrokken. |
Citaat:
U heeft trouwens zelf al aangegeven in deze draad dat u de feiten 'interpreteert'. Als BDW zegt dat "wij staan ter beschikking voor verdere onderhandelingen", dat betekent voor u : "wij willen niet onderhandelen". Rare manier om over feiten te spreken. |
Citaat:
Maak moderne onafhankelijke ziekenkassen maak een onafhankelijk kantoor waar de sociale zekerheid wordt uitbetaald . en niet politiek gebonden . |
Citaat:
Het valt ook op dat het regime zeer veel moeite doet om deze perceptie te proberen in stand te houden. Dat lukt uiteraard niet. Ik denk zelfs dat je het zelf niet gelooft. Dat heb je nu eenmaal met trollen. Die hebben zelden of nooit argumenten en die heb ik van u ook niet gezien. |
Citaat:
N-VA had zijn machtspositie moeten verzilveren en zich van in het begin dominant én constructief moet opstellen. Dat hebben ze niet gedaan, hun gebrek aan lef, strategie, verantwoordelijkheid maar vooral bekwaamheid (zonder studiedienst onderhandelingen aanvatten...) heeft hen de das om gedaan. Moesten de anderen lijdzaam blijven toekijken de oorspronkelijk reus met lemen voet zich steeds meer en meer als olifant in een porseleinwinkel ging gedragen? Misschien herkansing in 2014. Een groot deel van de Vlamingen houdt nu eenmaal van de underdog (ze weten echter niet dat het gespeeld is...) |
Citaat:
Dat had ik niet eens opgemerkt! Hilarisch! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Achteraf heeft de N-VA ook een politiek spel gespeeld door hun oproep tot het vormen van een sociaaleconomische noodregering zonder de PS wat nooit een ernstig en welgemeend initiatief was. |
Citaat:
Vergeet niet dat tijdens de zomer 2011 men nog steeds kon uitschrijven als particulier vennoot en zo je Arco aandelen verzilveren. Dit kon jaarlijks vanaf 1 september. Het is niet omdat de grote massa niets in de gaten had dat iedereen de wolken wel zag hangen. |
Citaat:
|
Citaat:
Op welke manier is dat anders dan de andere partijen die een nota geweigerd hebben omdat ze een nota wilden die meer aan hun standpunten tegemoetkwam? Waarom is er bij de andere partijen wel telkens een nieuwe nota gekomen, en in het geval van de NVA niet? We gaan er nog komen hoor Rafke, tenzij je dit weer gaat negeren. Citaat:
Ik meen dat u al enkele gelegenheden heeft laten voorbijgaan om op die vraag een antwoord te bieden, hoewel deze nu meer en meer centraal blijjkt te staan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
begrijp je het verschil? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:15. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be