![]() |
Citaat:
Ik alvast niet. Ik heb er eentje in mijn familie, crème van een gast. En ook in kennissenkring eentje. Brave, eerlijke mannen. Wel HELE en geen halve dus. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als je verliefd wordt op 'n 'heaumeau' en die 'heaumeau' gaat niet in op je avances, dan ben je 'n 'halve' man. :-D Simpel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
In dat geval...... SDX'je: :cheer::cheer::cheer: |
Citaat:
Dat kan ook van toepassing zijn op vrouwen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
Wil je beweren dat necrofilie, pedofilie, seks met dieren,... alle seksuele afwijkingen aangeboren zijn? Nee, het zijn allemaal bewuste keuzes tot handelingen van mensen. |
Citaat:
...en de joden waarschijnlijk ook. |
Citaat:
Los van de geaardheid, had het sowieso nooit iets kunnen worden. En intussen gaat het leven verder, wordt men ouder en ontmoet men andere mensen. ;-) |
Citaat:
|
Zijn jullie er ondertussen al uit of er nog gemodereerd wordt?
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Dit forum is voor zover ik het kan volgen nooit van hoge kwaliteit geweest, maar de laatste tijd gaat het duidelijk de mal en pis : het voeren van een interessante of zelfs maar respectvolle discussie is zo goed als onmogelijk geworden. Ik heb trouwens de stellige indruk dat de meer ernstige forumdeelnemers zo stilaan afhaken, en dat is in de omstandigheden volkomen begrijpelijk. Voor wat de moderatie betreft : ik heb die steeds op zijn best amateuristisch gevonden, doch inmiddels is het iets dat zwijmelt tussen onbestaande, onstellend zwak, en onaanvaardbaar subjectief. Maar ach, het is slechts een forum, en op het internet is er keuze genoeg voor wie op een ernstige wijze van gedachten wil wisselen. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:51. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be