![]() |
Citaat:
Sorry, geen vragen. Ik kom maar effe piepen. Heb het druk op het moment...dingen te laten ontstaan doorheen mij. 'Boodschappen' denk ik soms. |
Citaat:
|
Citaat:
Die tweede kerk, die ronde uit 1906 die je postte vind ik toch ietsje beter. Autentieker ook wel. |
Heb je iets tegen buitenlanders?
|
Wat met ESA en bemande ruimtevaart? Ondersteuning voor andere niet-Europese programma's? Leidinggevende rol met een eigen vloot? Integratie met bestaande organisaties om tot één globaal ruimteprogramma te komen?
|
Citaat:
Ik weet niet of een globaal ruimteprogramma een goed idee is. Concurrentie enzo. Of ben ik hier verkeerd? |
Citaat:
|
Sommigen menen dat de overheden en andere openbare instellingen zoals scholen moeten overschakelen op openbronsoftware, zoals men in andere landen succesvol heeft gedaan. Wat is je mening hierover?
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar om serieus te zijn, ik geef je wel gelijk. We herinneren ons misschien nog wel voormalige presidentskandidaat neocon Newt Gingrich die beweerde een basis op de maan op te zetten. Toen ik dat nieuws hoorde, dacht ik meteen dat al iemand als Newt Gingrich zoiets deed, het een militaire basis zou zijn en zou uitdraaien op een soort ruimte-militarisme als Gundam Wing. |
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Uiteraard. Maar is dat citaat niet eerder van toepassing op de "there is no such thing as society"?
Ik doelde op het concrete bureaucratiseringsprobleem dat zich voordoet van zodra iemand een verenigd iets wil oprichten. Hierbij sluit ik niet uit dat ruimteagenties zich verenigen, hoor. Zeker niet. Maar van het begin gaan verenigen lijkt mij niet per se een goed idee. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
We zullen wel zien wat er van komt zeker. :-D |
Citaat:
|
Citaat:
Man, ik ga daar zo hard soliciteren he. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:15. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be