![]() |
:lol:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Heb ik het eigenlijk juist dat uw nick "bf" een afkorting is van BigFoot? Of zijn het uw initialen? Bertje Fortis, Bob Faes, Ben Familieman? :-) |
Goeiemorgen aan allen die zich verwaardigen deze post te lezen!
Vandaag wordt het prachtig weer en het is de Dag van het Park. En wat ga ik doen op deze prachtige dag die in het teken van de bomen, vogeltjes, bloemetjes en andere parkwezens staat? Binnenzitten, de hele dag. Maar wel in het teken van de dag van het park, straf hé! Moet kunnen, zeggen ze dan :? |
Daarnet had ik mijn vingers verkeerd op het toetsenbord staan en typte in plaats van rimpels toùêmd. Zou dat in een vreemde taal een bestaand woord kunnen zijn?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Best Friend dan?
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(Mijn geween 'wei' niet verwarren met Ai Weiwei aub!) |
Citaat:
|
Citaat:
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ! |
Ik zou nu verslag moeten uitbrengen van mijn belevenissen op deze warme zonnige dag. Maar ik ga mijn lezers niet vervelen.
Enkel even meedelen dat ik net toch nog een klein fietstochtje gemaakt heb en zwart zag van de beestjes toen ik thuiskwam ... Dat komt ervan als men met een witte bloes onder bomen en naast struiken fietst. Een magneet voor dondervliegskes! Maar het bleek dat ik ook een groot, zwart steekbeest heb mee binnengebracht, brrrrr! En 'k had dat niet gemerkt. Moet in mijn haar gezeten hebben, opeens viel het op mijn arm. Na een doordringende gil, een hoge sprong en een hevig geschud is het beest op de grond gevallen en het rust nu in vrede. Voor alle duidelijkheid moet ik er wel even aan toevoegen dat het niet het beest was dat gilde, sprong en schudde! Nee, nee, dat was ikke ;-) |
Referendum
't Is weer bijna middag, 11 uur voorbij en de dag is zonnig. Vanmiddag proberen een uurtje uit te trekken voor een fietstochtje. Maar eerst wacht er nog werk, beuh ....
Waarom moeten gepensioneerden werken? Ze zouden ons behalve een poetsvrouw(man) een persoonlijke assistent(e) moeten geven om alles in goede banen te leiden. Wie is voor dit idee? Ik hou een referendum geïnspireerd door het referendum van Zwitserland. Betaal met het verschil van de voorgestelde 2100 € en het pensioentje poetsmensen en persoonlijke assistenten voor gepensioneerden! Werkloosheid opgelost en wij een luxeleventje ;-) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:50. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be