![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Strijder van me... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Edit: met "leeft mee" bedoel ik eigenlijk "beleeft mee", "zit met de gebakken peren" |
Citaat:
De laatste twee weken ben ik 3 keer in het midden van de nacht uit mijn bed gebeld dat de moment er was en ze aan het sterven was. Maar ze bleef doorvechten. Ik moest niettegenstaande ik die nachten niet geslapen had en zelf op het punt stond onderuit te gaan wel present zijn om 8 uur in de morgen op het bedrijf. Ik krijg hier echt het schijt van luxe caviaar empathie kwibussen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En zelfs als je genezen verklaard bent, kunnen er nog ongemakken zijn als gevolg van uw ziekte. Wat dan? En zoals ik al zei, maak ik uit de krantenartikelen terzake op dat de hinder eigenlijk minimaal is. Ik betwijfel eerlijk gezegd of die hinder de toets van de abnormale burenhinder zou doorstaan. |
Citaat:
|
Kankerpatiënten mogen blijven ondanks klacht van bewoners
"De kankerpatiënten die herstellen in een flatgebouw in de Gentse Eedverbondkaai mogen blijven. Twaalf bewoners hadden een bezwaarschrift ingediend bij de stad en de provincie, maar dat is nu van tafel geveegd. Volgens de klagers ‘gebruiken de kankerpatiënten te veel de lift en zorgen ze voor lawaaioverlast’." |
Citaat:
|
Citaat:
|
Misschien een politiek programmapuntje voor de zure traditioneel anti-Vlaamse partijen zoals o.a. de OVLD, "geen liftrechten meer voor kankerpatiënten".
|
Citaat:
of hun naaste familie , zoals: vrouw , kind , pa , ma !! Ik hoor hier ook 's nacht de lift , moet ik nou gaan klagen ?? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:22. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be