![]() |
Citaat:
Het heeft alles te maken met blanke autochtone Nederlanders hun tradities en daarmee hun identiteit als volk af te nemen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
http://www.npowetenschap.nl/programm...er/20-okt.html
De link waar ik het in mijn vorige post over had (excuses voor de link niet in de vorige post te plaatsen |
Citaat:
Voor mij mogen zwarte pieten nog wel op voorwaarde dat er ook blanke, gele, bruine en rode zijn! |
Citaat:
|
Citaat:
Waarom nog geen chinese sinterklaas en een paasvarken nu we toch bezig zijn. ![]() |
Citaat:
"Bijna elk zwart probleem leggen we uit in termen van racisme, wat het beeld geeft dat we eerst het racisme moeten uitroeien voordat we andere problemen kunnen oplossen. Maar er zal altijd racisme blijven bestaan in het Westen. Moeten wij zwarten, wachten op het einde van racisme voordat we zelf het initiatief nemen om onze eigen problemen op te lossen?” http://www.alforto.nl/waaromisafricaarm.html Als ze eerst eens beginnen met de echte problemen op te lossen in de plaats van een oude blanke traditie te veroordelen als racisme! |
Citaat:
|
Ik wens hier de stiefmoeder van Sneeuwwitje aan te klagen omwille van haar moorddadige houding ten opzichte van haar stiefdochtertje met de mooie blanke huid! :evil:
|
Citaat:
|
Citaat:
Vroeger was er geen kat die er ook maar iets verkeerds in zag. Maar vroeger deden de mensen normaal. Nu zoeken ze voortdurend spijkers op laag water. Als ze de kans hebben om wat dan ook aan te klagen, zullen ze het doen omdat de mensen enggeestiger en bekrompener worden naarmate de wereld meer en meer een dorp wordt! Niemand zag Zwarte Piet vroeger als een minderwaardig iemand. Integendeel! Hij was een soort vrolijke held. Maar dat mag niet meer. Zwarte Piet moet en zal een trieste sukkelaar worden die we gebruiken om onze kindjes te indoctrineren. Er gebeuren veel ernstiger indoctrinaties op dit eigenste moment in de wereld maar ze zijn te laf om daar iets tegen te doen! Die madam die in de UNO zo van haar tak maakte over Zwarte Piet, heb ik niks horen zeggen over die kinderen die denken dat ze strijder moeten worden of zelfmoordterrorist naargelang het Allah belieft. Kinderen die zo'n dingen voorgeschoteld krijgen en moeten slikken zijn een grotere bedreiging voor de wereldvrede dan kinderen die denken dat Zwarte Piet cadeautjes brengt! |
Citaat:
Dat is nergens voor nodig. |
Citaat:
De meeste allochtonen hebben heus geen probleem met zwarte piet. |
Citaat:
De uitdossing van Piet zelf dateert uit de de periode van Karel V (tenminste dat moet het voorstellen). |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Dus als negers zwarte piet spelen moeten ze hem zwart schminken? :-)
|
Citaat:
|
Citaat:
zwarte piet m�*g dankzij de VN en zeurpiet quincy, van de rechtbank géén negroide kenmerken meer hebben! Vraagje is nu of die zwartgeschminkte witte zwarte piet nog wel rode lippenstift zou mogen gebruiken..... die gebruiken wij hier tenslotte ook |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:57. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be