![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Vind ik ook, dat 0-0. Maar als de arabieren 1500 raketten op je afschieten in een paar dagen dan wordt dat 0-0 toch wel erg moeilijk. |
Citaat:
Niet waar 't vandaan kwam, want daar waren al verschillende versies over, en ook niet WIE 't afvuurde, want dat hebben ze NIET gezien. |
Citaat:
Maar wat is er nou mis met tuinstoelen en popcorn?? |
Citaat:
Israel doet er alles aan om - alvast in de media - niet over te komen als bewuste kindermoordenaars. Hamas heeft er geen enkel probleem mee, om hun kinderen en burgers om te brengen en te gebruiken in propaganda doeleinden, en geven dat ook toe! Ik neem aan dat je ook de moeite hebt genomen om de verschillende video's met interviews met Hamas kopstukken ook te bekijken? Er is dus geen enkele reden waarom Israel BEWUST die 4 kinderen zouden hebben gebombardeerd. Hamas heeft er wel veel baat bij: kijk, in het zicht van de journalisten.... kijk eens wat die stoute joden doen! Er k�*n altijd sprake zijn van een vergissing, maar: lag er een opslagplaats? werden er reeds raketten vanop die plaats afgevuurd? door kinderen? waarom niet, ze gebruiken hun kinderen toch als kanonnenvoer. Of zoals SDX reeds aangaf: lagen er wapens op het strand ? en wie heeft die daar dan gelegd, in het zicht van de journalisten? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Oorlog is een vreselijk iets. Jammer dat de arabieren weer een nieuwe begonnen zijn. |
Citaat:
"Later, the Israel Defense Forces issued a statement calling the civilian casualties "a tragic outcome," saying the target of the strike was "Hamas terrorist operatives." Hoe dikwijls moet ik dit citaat nog herhalen voor je het eindelijk eens wil lezen? |
Citaat:
|
Citaat:
Niet overdrijven, de 8e keer. (niet zelf geteld) En het is toch de waarheid wat ik schrijf? Dat oorlog vreselijk is en dat het jammer is dat de arabieren weer een nieuwe zijn begonnen? (9e keer) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zou toch willen weten wat soort granaat het dan was, kinderen zomaar laten verdwijnen, alsof het een truk van david Copperfield was.
|
Citaat:
Ik denk dat ik daar wel mee kan leven. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Erg voor die jongens, maar wat ik me toch herhaaldelijk heb afgevraagd de voorbije dagen...
Moesten die duizenden YouTube filmpjes waarin de mensenrechten constant op de walgelijkste manier met de voeten worden getreden door trotse jihadi's, in Syrië, in Irak, en op zoveel andere plaatsen waar honderdduizenden mensen worden afgeslacht, of duizenden keer meer dan in dit conflict, op eenzelfde koortsige wijze becommentarieerd worden... Hoeveel minuten zou het dan duren alvorens het internet crasht? En waarom precies die selectieve verontwaardiging? |
Tja, het enige dat je daar kan doen, is je afschuw en walging uitdrukken, waarop honderdduizenden anderen het roerend met je eens zullen zijn en hetzelfde doen. Niémand immers zal daar zeggen dat het de "schuld" van die onschuldige slachtoffers is. Weinig aanleiding tot uitgesponnen discussies dus.....
|
Citaat:
Het ene is onlosmakelijk met het ander verbonden, ondanks Israël... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:51. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be