![]() |
Citaat:
Ten zuiden van de Quatre Bras daar is er precies ook een bommeke ontploft? |
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
Daar was een knalfuif , welk een beetje is uitgelopen :lol: |
Citaat:
|
De oplossing met onze politiekers:
http://www.demorgen.be/buitenland/ho...uropa-a2294410 21-04-15 , 21.14u - door: Ann De Nil - Bron: Washington Post Met incluis een leuke gemanipuleerde foto ;) |
Leuk, ik was zo'n beetje informatie aan het opzoeken op het web, en blijkbaar is dat hier ook al eens besproken. :D
Nou ja, ik overweeg Zuid-Amerika. In die landen verwerf je nog tientallen hectaren grond waar je hier maar een rijhuis voor hebt. |
Citaat:
|
Citaat:
- Het land moet een marionet zijn van de VS zijn, en dit op lange termijn. Anders is het risico is te groot dat de CIA het land om zeep helpt. Uruguay lijkt me leuk, maar omwille van bovenstaande argument misschien een probleemgeval. - Veel geld zal nodig zijn! Het sociale systeem lijkt me voldoende voor basisverzorging, maar om aan onze west europese normen te voldoen zal men hoogstwaarschijnlijk toch naar de privé moeten stappen. (wat niet persé superduur hoeft te zijn) |
Citaat:
(Zonder te trouwen met zo een indiaanse met een hoedje op hé!!!) |
Eender waar jullie zouden wonen op deze planeet, 'vluchtelingen' gaan jullie komen zoeken om uit jullie ruif te vreten.
Snap je het dan nog niet? |
Citaat:
|
Citaat:
Komt dat door je TV-verslaving? |
Citaat:
|
Citaat:
Niet rechtstreeks vanuit de buik typen. Is dat zo moeilijk? |
Als je van plan bent om te emigreren ben je het beste af als je uit het beroepsonderwijs komt.
Dan ken je een vak. Probeer het noordwesten van de Verenigde Staten. Het is de meest blanke regio daar. Voor degenen met twee linkerhanden zoals mezelf: wees bereid om te sterven. Niet als een lafaard. Ga strijdend ten onder. Ik zei het eerder al. Het is uit. |
Citaat:
|
Citaat:
http://www.reuters.com/article/2015/09/07/us-uruguay-refugees-idUSKCN0R72C720150907 |
Citaat:
Maak dat je wegkomt. En geen heimwee. Het 'heim' bestaat niet meer. Nee, niet Canada. Het is een schrikbewind daar. Uruguay. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:01. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be