Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   De elucubraties van Eno2 - 24/7 (https://forum.politics.be/showthread.php?t=219164)

Pandareus 31 mei 2015 20:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 7676942)
Ik ga nooit uit. Er is hier niets te doen 's avonds.
O ja, je kan op café gaan. Ik drink niet. En ik wil niet meeroken.

8O

“Son, never trust a man who doesn’t drink because he’s probably a self-righteous sort, a man who thinks he knows right from wrong all the time. Some of them are good men, but in the name of goodness, they cause most of the suffering in the world. They’re the judges, the meddlers. And, son, never trust a man who drinks but refuses to get drunk. They’re usually afraid of something deep down inside, either that they’re a coward or a fool or mean and violent. You can’t trust a man who’s afraid of himself. But sometimes, son, you can trust a man who occasionally kneels before a toilet. The chances are that he is learning something about humility and his natural human foolishness, about how to survive himself. It’s damned hard for a man to take himself too seriously when he’s heaving his guts into a dirty toilet bowl.”
http://www.goodreads.com/quotes/6201...k-because-he-s

courtesy by Staaf, die deze magistrale quote 2 dagen geleden uit de catacomben van de geschiedenis had opgediept.

Johan Bollen 31 mei 2015 20:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 7677426)
ik heb hem aangegeven. Maar de linkse moderatie kennende, gaan ze er helemaal niets aan doen

Deze zogezegd 'linkse' moderatie laat u toch ook uw gang gaan. Zelfs al vergelijkt u links met nazi's (uiteindelijk een eerder rechtse filosofie volgens historici).

Eduard Khil 31 mei 2015 20:08

ola, ambras in het linkse kamp :rofl:

Wapper 31 mei 2015 20:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 7677697)
een reden waarom luie mensen eerder blijven doppen dan te gaan werken. Ik ken er een perfecte oplossing voor: werkloosheidsuitkeringen in de tijd beperken

Absoluut. En daarna laten betalen om werkloos te mogen zijn.

Eduard Khil 31 mei 2015 20:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen (Bericht 7677705)
Deze zogezegd 'linkse' moderatie laat u toch ook uw gang gaan. Zelfs al vergelijkt u links met nazi's (uiteindelijk een eerder rechtse filosofie volgens historici).

er zijn er hier die hitler met linksen of met rechtsen vergelijken. Volgens u zou er dus maar één soort gebanned moeten worden? Dat is veelzeggend :lol:

eno2 31 mei 2015 20:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 7677700)

courtesy by Staaf, die deze magistrale quote 2 dagen geleden uit de catacomben van de geschiedenis had opgediept.

Ik was een stevige drinker, zowel sociaal (professioneel noodzakelijk TO WINE AND DINE BIG CLIENTS) als privé. Iedereen weet welke enorme wilskracht het vraagt zulke ketens en leefpatronen te doorbreken. Ik kon het dan ook pas op mijn 45-ste overboord gooien en ik nam er tegelijk het roken bij om het nog wat meer de moeite waard te maken.

Johan Bollen 31 mei 2015 20:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lance (Bericht 7677460)
Rechts uitschot, links uitschot. Eigenlijk is er geen verschil. De slimste zit int midden en gebruikt wat van beide kanten om het leven zo aangenaam mogelijk te maken. :lol:
(Anders gezegd: Ik vind mensen die in iets geloven ZO simpel)

't is een matrix eerder dan een rechte in werkelijkheid.

De links rechts opdeling zorgt ervoor dat de extremisten in het centrum aan de macht kunnen blijven. Verdeel en heers.

Pandareus 31 mei 2015 20:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 7677155)
:rofl: :rofl: :rofl:

Als je nog eens zo durft gniffelen daarmee zal ik Bubba langs sturen om je te eculubreren.

Johan Bollen 31 mei 2015 20:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 7677515)
Oei. 't Valt stil. Ik zal nog een elucubratie moeten plaatsen. Of beter nee, dan valt het helemaal stil. Niemand is geïnteresseerd.

Het is misschien weer de bedoeling aan duizend te geraken Eno? Saaie hobby als je het mij vraagt.

Eduard Khil 31 mei 2015 20:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 7677715)
Als je nog eens zo durft gniffelen daarmee zal ik Bubba langs sturen om je te eculubreren.

Johan Bollen 31 mei 2015 20:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 7677552)
alle linksen zijn uitschot. Vandaar dat ze uit schrik soms naar het buitenland vluchten, zoals dokter mengele

Probeer dan beter eens een 'rechts' forum.

Eduard Khil 31 mei 2015 20:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen (Bericht 7677719)
Probeer dan beter eens een 'rechts' forum.

ik ben een centrumrechtse liberaal, waarom zou ik moeten vluchten voor wat links gepeupel?

Demper 31 mei 2015 20:16

elucubraties heeft wat weg van "lube" ==> glijmiddel

Johan Bollen 31 mei 2015 20:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lance (Bericht 7677597)
Laat ons allemaal samen op de rode driehoek van Eduard drukken, want ik ben die vent kotsbeu. Is dat nu een voorbeeld voor onze kinderen?

Degrelle achtig individu mijn aanvoelen. Kan ongestoord continu zijn haat tegen alles wat links is posten op een forum dat hij als links beschouwt en is daar zelfs niet een klein beetje dankbaar voor. Is dat typisch voor 'rechts' misschien?

Eduard Khil 31 mei 2015 20:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 7677725)
elucubraties heeft wat weg van "lube" ==> glijmiddel

:rofl:

Johan Bollen 31 mei 2015 20:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 7677668)
ze hebben dan ook geen reden om mij buiten te krijgen. Ik overtreed geen regels van het reglement.

Maar uw haat tegen 'links' komt inderdaad soms we wat pathologisch over. Er zit daar ook geen argumentatie aan vast voor zover ik dat kan zien. Binnen k&K zie ik daar geen probleem in. Elders halen zo'n bijdragen het niveau van het forum omlaag.

Ik vraag me soms af of u het echt meent allemaal. Moeilijk te geloven dat er mensen zijn die echt zó zwart wit denken over 'links' of 'rechts' heden ten dage en in een Belgische context dan nog wel. U spreekt zowat over 'links' zoals Hitler over de Joden deed, ondertussen dat u links met nazi's vergelijkt. Een ietwat psycholoog zou gemakkelijk 1 en 1 samen zetten mijns inziens.

Pandareus 31 mei 2015 20:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lance (Bericht 7677597)
Laat ons allemaal samen op de rode driehoek van Eduard drukken, want ik ben die vent kotsbeu. Is dat nu een voorbeeld voor onze kinderen?

mannen van <170 cm dienen enkel om je pint op hun hoofd te kunnen zetten op café, niet om sociologische waardeoordelen uit te spreken over een forum rariteit die al jaren dood is en toch nog geluiden produceert.

eno2 31 mei 2015 20:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen (Bericht 7677717)
Het is misschien weer de bedoeling aan duizend te geraken Eno? Saaie hobby als je het mij vraagt.

Leuk om weer eens het Nederlands te gebruiken na een jaar zelfban. Spreken doe ik het al vijf jaar niet meer. Misschien ga ik nu wel naar de honderduizend?

Johan Bollen 31 mei 2015 20:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 7677710)
er zijn er hier die hitler met linksen of met rechtsen vergelijken. Volgens u zou er dus maar één soort gebanned moeten worden? Dat is veelzeggend :lol:

U hoeft van mij niet gebannen te worden. Wat meer respect voor de medemens zou ik wel appreciëren. Maar ja. Je hebt van alles op dit forum. Maakt het ook wel interessant.

Pandareus 31 mei 2015 20:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 7677612)
schrik? Maar jongen toch, ik zit al bijna twaalf jaar op dit forum, ik ken ondertussen wel het klappen van de zweep zenne :rofl:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:18.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be