![]() |
Citaat:
Dat die 'prijs' democratisch bepaald wordt, verandert niets aan mijn persoonlijke situatie. Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
En het verandert niets aan het feit dat u een voorbeeld gaf dat uw eigen stelling ondergraaft. Waarvoor mijn dank en een dikke proficiat.:-) |
Citaat:
Niet ik, maar de overheid is de parasiet. Niet ik, maar diegenen die enkel trekken van het systeem zijn de parasieten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Rijdt u op de wegen met uw auto? Dwingt er iemand u om dat te doen? Stopt u voor een rood licht? Uit vrije wil? |
Citaat:
Ja, toen ik nog aan de KUL studeerde, heb ik ook gepleit voor de onmiddellijke privatisering van het onderwijs. Maar u kunt toch niet serieus menen dat ik wel de hoge belastingen moet betalen maar de voordelen (die er zijn vanuit een individueel standpunt) moet weigeren. Als ik een opt-out had gekregen (u mag niet op kosten van de staat naar de unief, maar u hoeft later ook geen belachelijk hoge belastingen te betalen), dan had ik dat gedaan. Een opt-out voor enkel de voordelen, zou ik uiteraard nooit aanvaarden. Intellectuele eerlijkheid is geen overbodige luxe in een discussie. |
Citaat:
*zucht* Citaat:
|
Citaat:
Ik probeer vruchteloos om enigszins volwaardige redenering van u te krijgen! Het enige wat u doet is kuchten, proesten en vragen met een andere vraag beantwoorden.:-D Ik zit hier wel om te discussiëren op dit forum. Sorry dat ik u heb lastig gevallen. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik zal uw ticket betalen. Echt waar. Van mij hoeft ge niet te blijven. Citaat:
Want als ge een fles melk pakt, en ge drinkt het op, dan moet ge ervoor betalen. Correct? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Een overheid kan enkel NU straffen, en hopen dat het een ontradend effect heeft. Is dat een waterproof systeem? Neen! Maar er is niets beter. De agenten die Jonathan hebben gedood zijn over de schreef gegaan en zijn gestraft. Zo simpel is het. Mag ik u erop wijzen dat u zelf nu het onderscheid maakt tussen de overheid en de agenten die Jonathan hebben gedood. Waarmee u impliciet uw eigen stelling onderuit haalt. |
Citaat:
U zegt dat deze agenten gestraft zijn. Hoe? Wanneer? Want ik heb daarvan nog niets vernomen in de media. |
Citaat:
|
De zaak Jacob is een serieuze ontsporing. Dat hoor je mij niet ontkennen. Maar wat komt dat in dit debat doen? Ik zal alvast niet beweren dat de samenleving zoals we die kennen onfeilbaar is.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:26. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be