![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Seks is niet onrein. |
Citaat:
|
Ja, nog niet zo lang geleden was ik een Satanist die deed wat hem beliefde.
Maar dat liep uit de hand en de duivel had mij misleid; Moest ik er nu rijker van worden... Maar niet dus. |
awel Peche ik denk dat ik 1nov mee verdwijn, heb m'n buik vol van dat gebash hier, pfffff
|
Citaat:
|
Het is niet overal zo hoor ;)
Ge moogt U daar zo niet in opwinden ;) |
Citaat:
In november drink ik uitsluitend water en eet ik geen vlees. |
Citaat:
En wie is die geïntroduceerde 'Antichrist'? Elvis Presley? John Lennon? Johnny Rotten? Michael Jackson? Justin Bieber? :? |
Profeet Mohammed
|
Citaat:
|
Citaat:
Ah. En nu de 'vierde zegel', da's dan AIDS, en de varkenspest, en de vogelgriep? Maar de hongersnood, da's pas voor volgend jaar. Zo ook de 'nog méér oorlogen'. |
Citaat:
Zeg dat alvast niet nét voor ze u gaan dopen.... Stel dat ze u dan té lang onder water dompelen.... |
Citaat:
En op geregelde tijdstippen kwamen ze eens persoonlijk langs.... Tot ik het uiteindelijk moe werd... En ik uitlegde dat ik als christelijke gelovige uit mijn jeugd was geëvolueerd tot overtuigd atheïst,en bekeringspogingen volkomen zinloos waren ..... Sindsdien heb ik ze niet meer langs zien komen....:lol::lol: |
Citaat:
Maak er anders ook 29 oktober van. |
Citaat:
|
Is het al geweten waar Peche naartoe gaat op 1 november?
Of moet ik 9 bladzijden posts lezen? Daar heb ik echt geen tijd voor! Dus gelieve mij op de hoogte te brengen, de één of andere. Bedankt op voorhand! :-) |
Ik ga een maand vasten en mag daarna niet meer politiek betrokken zijn omdat ik JG word Marie
|
Wat houdt u tegen om nu al te beginnen ?
|
Ik heb nog 5 dagen om er de maximum uit te halen :)
Ik ben ook al aan het afbouwen zodat de transformatie makkelijker verloopt. De zwaarste opdracht is koffie vervangen met water en een scheutje citroen. De lever en nieren reinigen. De geest reinigen doe ik door jullie te vermijden :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:22. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be