djimi |
2 september 2018 00:48 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila
(Bericht 8792925)
1) Eerlijk gezegd, dat wordt al 20 jaar beweerd, en het is nog steeds wachten...
Ik denk immers dat de proteststemmen in Wallonië vandaag naar een véél gevaarlijkere partij gaan die veel meer schade kan berokkenen omdat zij zich een schijn van degelijkheid heeft kunnen aanmeten: het PTB...
"Parti Populaire", sorry, maar dat is een fait divers.
2) Dat zou hetzelfde zijn als beweren dat het proces tegen het VB de bedoeling had het VB sterker te maken, dat durf ik toch te betwijfelen. ;-)
Het is gewoon zo dat een aantal mensen de lessen uit het verleden niet kunnen trekken. Ze hebben de stommiteit gedaan om het VB niet politiek aan te pakken, en nu willen zij net hetzelfde doen met ISLAM. Hoe dom kan je zijn...
|
1) Het ontbreekt de 'Parti Populaire' nu eenmaal nog altijd aan een competente partijleider. Hetzelfde geldt trouwens voor het 'Front National Belge' of 'Agir' (of iets gelijkaardig).
De frustraties waarmee nogal wat Franstalige landgenoten blijken te kampen worden niet echt begrepen door de PTB/PVDA, me dunkt.
2) Het is inderdaad een zwaktebod door domheid ingegeven. Domheid, en angst. Niet geheel toevallig ligt dat vaak samen in één bed.
|