![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Dat lijkt me juist "verder stommetje spelen"... |
Citaat:
Het is crimineel en misdadig om mensen zonder hoofddoek uit te roepen tot slechte vrouwen... |
Citaat:
Inderdaad de samenleving staat uiterst zwak tegenover hen... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het gezever daar over blijft maar duren. En ondertussen komen de moslims er voor uit dat het gewoon een kwestie van een tiental jaren zal zijn vooraleer zij hier de plak zwaaien en alle bovenstaande discussies overbodig zullen zijn. Niets beter dan de democratie om diezelfde democratie onderuit te halen... |
Citaat:
Maar als je de islam zijn gang laat gaan is er toch ook geen godsdienstvrijheid meer! Voor niemand! Het is weer hetzelfde: wie heeft er last van de getuigen van Jehova? De deur gaat open en een paar seconden later weer dicht en niemand trekt zich iets aan van wat ze menen te moeten vertellen. Mochten ze zich gedragen zoals sommige moslims en eisen allerhande stellen... |
Citaat:
Alleen stel ik mij wel de vraag waar u gelezen hebt dat moslima's die hun hoofdhaar niet bedekken onmiddellijk neergezet worden als "slechte vrouwen". |
Citaat:
|
Citaat:
Leest u mee? Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Reageert u dan op dezelfde manier ten opzichte van de chassiden zoals u doet tegenover de moslims? |
Citaat:
|
Citaat:
Mja, ik vind nu wel dat er niet veel meer overschiet om trots over te zijn na 70 jaar massa-immigratie. Alle steden is gewoon 80% buitenlanders. Over 200 jaar bestaat West-Europa niet meer. Zijn we ook van al dat gezaag af... Het draait hier alleen maar om geld en vanaf dat er iets van principes bijkomt zien lopen de mensen weg... Het is helemaal de islam niet die hier vanalles fout doet, het is de politiek. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Vertel mij niet dat zij niets weet van alle onrecht onder het mom van die kopvod dat vele van haar zusters wordt aangedaan... Van hele beschavingen in de Arabische landen waar haar zusters niet onder de dwang uitkunnen... En wat haar opmerkingen over de druk en dwang in de Westerse wereld betreft, die ik zeker niet ontken en zeker niet goedkeur... Het zal niet het opsluiten van de vrouwen onder een kopvod zijn die die vrouwen op termijn zal bevrijden, in tegendeel... Of omdat er bij jullie ook slechte dingen bestaan heb ik het recht om mijn achterlijk ook aan jullie op te dringen... Hoe legt die vrouw het uit dat de eerste moslims die naar hier evacueerden er helemaal geen probleem mee hadden om hun kopvod thuis te laten en nu ineens dat ze naar de 10% of meer van de bevolking gaan zouden ze ineens niet meer zonder kunnen??? Maar ja, moslima's moeten gehoorzamen aan de koran en mogen vooral niet zelfstandig nadenken... Anders zouden zo'n lompe praat niet vertellen en aan hun soortgenoten denken en niet alleen aan hun eigen gerief... |
Citaat:
Wat is het resultaat dan wel? Wie heeft last van Getuigen van Jehova? Ik niet, net zomin ik last heb van moslims. U moet immers een beetje eerlijk zijn: het grootste deel van de moslims vraagt hier slechts in vrede te leven. Enkelingen eisen rare zaken op. Enkelingen overschrijden de wet. Aan de overheid dan op te treden tegen die enkelingen die door hun gedrag, door hun handelen, door hun doen en laten... in botsing komen met onze wetten. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:33. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be