Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijdiscussies (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=121)
-   -   BUB klaagt racistische haatpartij aan (https://forum.politics.be/showthread.php?t=27502)

Zeno! 15 januari 2005 20:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlaams-nationalist
Dat is wel vervelend zeker dat er geen provincie bestaat die Brabant heet. Jammer toch hè? :twisted:

Sssssssssst! straks maak je ze wakker

Patriot! 15 januari 2005 20:39

Belofte gebroken, Zeno ;)

Hans1 15 januari 2005 21:07

Procentueel meer B.U.B.'ers hier?

En dan? Is dat verboden ofzo?

Patriot! 15 januari 2005 21:21

Ze hebben er nog geen kampen voor.

stanislaus 15 januari 2005 21:22

Laten wij niet dezelfde fout(en) maken:cry:

Pelgrim 15 januari 2005 22:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hans1

Dat is niet verboden nee. Dat is wel de oorzaak van de relatief overdreven aandacht die BUB hier op het forum krijgt.

Vlaams-nationalist 15 januari 2005 22:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hans1

U leest echt niet wat de mensen schrijven. Zeg ik dan ergens dat jullie 'verboden' zouden moeten worden? Ik stel alleen vast dat Uw partij op het forum procentueel meer voorkomt dan bij de zetelverdeling. Dit kan U nu toch echt niet weerleggen. Maar dit is natuurlijk wel een goed doordachte strategie. Hoe meer U op dit forum komt 'discussiëren' des te meer mensen BUB gaan leren kennen. Goed bekeken. Absoluut geen verwijt, alleen een vaststelling.

Knuppel 15 januari 2005 23:40

Het lijkt erop dat het gevoel voor humor van de BUBclub niet zoveel beter ontwikkeld is dan dat van de flaminganten...

Patriot! 16 januari 2005 11:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlaams-nationalist
U leest echt niet wat de mensen schrijven. Zeg ik dan ergens dat jullie 'verboden' zouden moeten worden? Ik stel alleen vast dat Uw partij op het forum procentueel meer voorkomt dan bij de zetelverdeling. Dit kan U nu toch echt niet weerleggen. Maar dit is natuurlijk wel een goed doordachte strategie. Hoe meer U op dit forum komt 'discussiëren' des te meer mensen BUB gaan leren kennen. Goed bekeken. Absoluut geen verwijt, alleen een vaststelling.

Het is toch al effectief gebleken. ;)

KK69 18 januari 2005 17:24

Het spelleke van racisme by BUB

Als men geen gelijk kan krijgen of uit de belangstelling dreigt te geraken door gebrek aan een zinnige partijpolitiek neemt men het woordje "racisme" in de mond. Trouwens dat doen alle traditionele partijen om vissen te vangen in de vijver van het VB.
Wedden dat BUB veroordeeld wordt voor "ergelijke aantijgingen" of zoiets!

voicelesscharlie 18 januari 2005 17:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door KK69
Als men geen gelijk kan krijgen of uit de belangstelling dreigt te geraken door gebrek aan een zinnige partijpolitiek neemt men het woordje "racisme" in de mond. Trouwens dat doen alle traditionele partijen om vissen te vangen in de vijver van het VB.
Wedden dat BUB veroordeeld wordt voor "ergelijke aantijgingen" of zoiets!

Daarmee gaan ze geen vissen vangen in de vijver van het VB.
Integendeel de vissen beginnen zich dan te vermenigvuldigen.:BIG:

Jan van den Berghe 12 februari 2005 16:07

Merkwaardig toch dat we ondertussen niets meer gehoord hebben van dit dossier...

groene flamingant 13 februari 2005 18:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
Merkwaardig toch dat we ondertussen niets meer gehoord hebben van dit dossier...

Misschien zijn ze bij de BUB nog te druk bezig om het schaamrood van hun wangen te vegen.

Jozef Ostyn 13 februari 2005 18:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door groene flamingant
Misschien zijn ze bij de BUB nog te druk bezig om het schaamrood van hun wangen te vegen.

Onwaarschijnlijk. Volgens mij is een volslagen gebrek aan schaamtegevoel een essentiële voorwaarde om tot de BUB toe te treden.

Patriot! 13 februari 2005 19:03

Goede grap, Ostyn, zeer geslaagd.

Het Centrum is bezig met onze klacht, wij hebben uiteraard geen enkele invloed op de snelheid en de werkzaamheden van het Centrum voor Gelijke Kansen en Racismebestrijding.

Vlaams-nationalist 13 februari 2005 19:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!

Het Centrum is bezig met onze klacht, wij hebben uiteraard geen enkele invloed op de snelheid en de werkzaamheden van het Centrum voor Gelijke Kansen en Racismebestrijding.

Goh, hebben de BPlussertjes ook zo lang moeten wachten eer ze te weten kwamen dat ze zielig en belachelijk waren en dat de klacht niet serieus genomen werd?

Jozef Ostyn 13 februari 2005 19:06

Citaat:

Als het Centrum echt bezig is met uw klacht dan stel ik mij ernstige vragen bij de ernst van hun werking. Ik zal mij daar eens bevragen.

Jan van den Berghe 13 februari 2005 19:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jozef Ostyn
Als het Centrum echt bezig is met uw klacht dan stel ik mij ernstige vragen bij de ernst van hun werking. Ik zal mij daar eens bevragen.

En wordt trouwens de organisatie niet ingelicht waartegen de klacht werd ingediend?

Distel 13 februari 2005 20:37

Citaat:

Het is nochthans redelijk te veronderstellen dat het CGKR vol Belgicisten zit, aangezien 95% van de bevolking in dat kamp zit en de rest als smerige nazi's nooit voor het CGKR zouden werken. Althans, zou zou het zijn als we de vele BUB-verhaaltjes en beledigingen mogen geloven. Vreemd dan dat het zo lang duurt voor een vereniging waarvan de werknemers jullie gedachtengoed steunen om die vreselijke Flamingantenpartij eens goed aan te pakken.

Hans1 13 februari 2005 21:21

Waar hebben wij dat ooit beweerd? Het CGKR is een instelling van de regering, die dus niet noodzakelijk onze kant zal willen kiezen...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:57.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be