![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Een Moslim of een Jood kan dus net zoals een Vlaming, perfect en wettelijk een schaap thuis slachten, als hij de algemene wetten op de slachting (verdoving, afvalverwerking, ....) volgt. Als een Moslim of een Jood RITUEEL wil slachten, iets dat bij europese en belgische wet toegelaten is, DAN is daar een voorwaarde aan verbonden, en dient hij naar een ERKENDE slachtplaats te gaan, waar er toezicht is. |
Citaat:
|
Citaat:
Ze vragen daar niet om je broek af te steken, om te bewijzendat je Jood of Moslim bent. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Vorig jaar gezien op 'Peking Express' hoe een Mongoolse steppebewoner annex paardenkweker een schaap slachtte ter bereiding van een maaltijd met zijn aangewaaide Europese gasten.
Deze kerel legde het schaap ruggelings op de grond en maakte een kleine snede ergens ter hoogte van het hart van het dier. Hierop stak hij enkele vingers in de wonde en trok een zenuwbundel over zodat het dier geen pijn meer voelde. En inderdaad, het dier bleef bij bewustzijn tot het was leeggebloed en leek zich niet te verzetten noch pijn te voelen. Het was de meest correcte dierdoding die ik ooit gezien heb. Mss moeten onze eigen slachthuizen én moslims zich hierover maar eens informeren op VT4 ? |
Citaat:
|
Citaat:
Maar aangezien er in praktijk geen controle is, heb je alle vrijheid. |
Citaat:
|
En de voodoo rituelen, waarbij kippen geslacht worden en mensen het bloed over hen moeten krijgen, bij wijze van zegening?
|
't is een zwijnerij as ge het mij vraagt... maar niemand vroeg mij iets...
oeps varkens zullen ze niet slachten .. de moslims... of het moeten mensen zijn zoals Van Goch of zo... |
Citaat:
nee bellenblazende macaronimonsters bestaan natuurlijk niet! Het is inderdaad enkel het vliegende spagettimonster, zelfs liever aangesproken als FSM |
Citaat:
een noodslacht moet ook gebeuren door een ERKENDE slager! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Waarom verbaasd het mij niet dat ge hier wéér eens de moslims, en hun bloeddorstige manieren, zit te verdedigen... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:59. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be