![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Beste Moderator, het ging hier meer over het exclusieve recht dat de staat heeft op het gebruik van geweld, het ging dus niet over oproepen van geweld van burgers t.o.v. burgers. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Het heeft geen zin een forum vol te spammen met tientallen topics die allemaal over hetzelfde gaan, en waarin telkens hetzelfde wordt gezegd en herhaald.
Dit lijkt me trouwens een prima plek voor je c/p: de evolutie van de gebeurtenissen rond de arrestatie. Misschien was het voor jou niet duidelijk, maar er gebeuren dus nog andere dingen in vlaanderen dan dit. Maar ja, mss is volgens jou dit het énige wat er mis gaat in vlaanderen :roll: (je post in een topic over een ander thema bewijst iig dat het je geen reet interesseert) |
Is er iemand die "ZONDER ZEVER" kan zeggen in welke tijdspanne dat krapuul voor de rechter zal staan en veroordeeld zal zijn?
Is er in ons land geen snel-recht? of mag dat niet bij zulke zaken? Indien dat snel-recht daarvoor moet zorgen (ook in het verleden) maken ze best een nieuw... Lightning Speed Recht... |
Citaat:
|
Voor de meerderjarigen is de kans vrij groot dat het een assisenproces wordt. Die procedure is uiteraard langdurig.
Ons land heeft geen traditie van snelrecht. Als het over ernstige zaken gaat zoals doodslag of moord is dat uitgesloten. Hopellijk blijft dat zo. "Snel" is niet altijd goed. Ondertussen zitten de daders perfect op de plaats waar ze zitten, in voorhechtenis. Het feit dat ze nu onzeker zijn over hun toekomst en wat er met hen gaat gebeuren zal ze wel een toontje lager laten zingen. |
Nog een weetje dat wel leuk is: één van de daders is terug te vinden op de site van Daniëlla Somers... Een kick-boxer dus. Tja, ik dacht dat die bepaalde regels hadden over fair play en zo...
Mijn bron? Tja, luister straks naar de VTM. Die zijn dat ook verder aan het onderzoeken. |
AJNUR FAFULNIC
Geboortedatum 08/01/1988 Ik vermoed dat hij het is, de leeftijd in acht genomen. De rest is te oud. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Kickboksen?
Was dat niet één van die gevechtssporten waar onze gediscrimineerde allochtoontjes SUBSIDIES voor kregen om het aan te leren? |
Citaat:
Tenzij ze eraan begonnen met getrokken wapens, maar da zie ik (spijtig genoeg ) nog niet direct gebeuren ...:cry: |
Citaat:
dan moet je versterking bellen. |
Bon,politie en gerecht hebben hun werk gedaan met verblindende snelheid...chapeau daarvoor....
De advocaten zijn ondertussen al bezig een "mist" rond te strooien,hun prioriteit is nu dat lijk wat uit het zicht te houden ten voordele van een "spontaan en onbedoeld fysiek contact met de dood tot gevolg",want zij denken dat dit "goed" is voor hun clienten,.....,tot daar aan toe. De rechter en jury die straks zullen mogen zitten(en het zal verdorie geen 3 maanden mogen duren ) zullen een spraakmakend proces aan het been hebben...:roll: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:56. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be