![]() |
Citaat:
|
Citaat:
En wat betreft premie's voor huisvrouwen. Is een vroeger liberaal standpunt opgevoerd door dhr de clerk en na de verkiezingen terug afgevoerd dus weer eens een liberale blijmaker wat uitdraaide op de zoveelste liberale leugen. Het zou anders wel een erkening zijn geweest moest men het eerlijk bedoeld hebben voor het beroep van huisvrouw. Een beroep dat zeker mag worden beloond want zou er nog een beroep zijn waar men 24 op 24 moet voor paraat staan en zich voor het volle 100% moet geven. Dus alle respect voor de huisvrouwen en de vrouwen in het algemeen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Olivier Delcourt, een WAAL, deed de hitlergroet en
daar wordt niks over gezegd... |
Citaat:
|
ergens heb ik een foto van anciaux die de hitlergroet doet.
Kga die eens zoeken |
Staat al ergens in deze draad.
|
Citaat:
|
![]() |
(voor de goeie vb stemmers)Stel eens puur "hypothetisch" (;-) http://www.la1.be/index.htm) dat het een WAALSE persoon is die de nazi-groet deed? Wat is dan jullie reactie?
Ik zou roepen "vuile crimineel"; jij? En jah dat eeuwige mierenneuken over was het wel of niet...Zouden ze niet durven misschien?8O Nu moet ik eerlijk wel zeggen dat ik betwijfel dat die vrouw dat zo bedoelde maar we moeten niet gaan overdrijven in ons heilig verklaren hier he... |
Citaat:
![]() ij huppelt ier anders wel nog rond hoor... |
Drogist haalt 'Hitler-kerstman' uit schap
BERLIJN - De Duitse drogisterijketen Rossmann heeft een kleine houten kerstman uit het assortiment gehaald. De winkelketen reageert daarmee op klachten dat het mannetje de verboden Hitlergroet bracht. ![]() |
![]() Oei oei oei...onze katholieke kerk...met zijn (net niet) onfeilbare kardinalen...die onze jongens naar het oosfront dreven...tegen het mensonterende bolsjevisme... Misschien zijn het romeinse athleten die aan het wuiven zijn? |
Citaat:
De katholieke Kerk alleszins in betere tijden. |
Volgens mijn echtgenote - een politiek onverschillig persoon en al zeker niet VB minded - is men met die partij serieus aan het overdrijven.
Ik citeer haar: Het VB mag zich niet tonen of er gebeurt wel iets waaraan aanstoot wordt genomen, de meest onbenullige feiten op kop. Ik denk dat ze overschot van gelijk heeft. |
Ik doe regelmatig De Groet. Wat is daar nu mis mee ? Ik breng gewoon een groet ter ere van het Vlaamse vaderland.
De Romeinen deden het al ter ere van hun keizer. Waarom daar zoveel spel rond maken ? |
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk moesten de imams de plak zwaaien dat de progressieven wel liever onder een Vlaams Belang bewind hadden geleefd. 8-) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:14. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be