Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   "Sale flamand" nieuwste modescheldwoord in Wallonië (https://forum.politics.be/showthread.php?t=99006)

Aeternitas 6 december 2007 18:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hans1 (Bericht 3128265)
Ja, maar Vlaanderen niet.

Als ik me niet vergis, worden de Zuidelijke Nederlanden al met 'Vlaanderen' aangeduid sinds de Oostenrijkse bezetting.

Citaat:

Bovendien ben ik Van de Cauter niet !
Ach zo, Hans1 is de spam-account van de BUB?

filosoof 6 december 2007 18:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door born2bewild (Bericht 3128253)
filosoof, vertel dat verhaal nog eens van de aangetrouwde achterneef van uwe vader zijn kuisvrouw.
Niet diegeen die voor het Vlaams belang opkomt he, die ander.

Mijn vader is helaas dood, ventje...

Everytime 6 december 2007 18:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door born2bewild (Bericht 3128263)
Nee geen hatelijke behandeling: gewoon subjectief onveiligheidsgevoel.

Wel hatelijke behandeling. "Het is Franstalig, het is dus dom. Waarom is het dom? Omdat het Franstalig is". Zo was het bij die Vlamingen die witte kaas in plaats van het brein hadden.

robert t 6 december 2007 18:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door filosoof (Bericht 3128248)
Jouw gevoel. Ik heb dat gevoel niet.

Welke taal spreek je in Brussel? Vermoedelijk die van Molière, dan kan je inderdaad dat gevoel niet kennen.

filosoof 6 december 2007 18:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hans1 (Bericht 3128256)
Allez, nog een extremistje. In plaats van er dan eens mee te spreken. Zielig, hoor.

Hij wacht al zoveel jaren dat er eindelijk eens iemand eens "sale flamin" tegen hem zegt om toch eens te kunnen vechten: maar die "laffe luie Walen" willen weer niet: 't is geen leven, hé... :-P

Online 6 december 2007 18:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Everytime (Bericht 3127369)
Het gaat hier over kinderen. Er zijn 9 kansen op 10 dat al die kinderen politiek niet volgen maar ze zijn zeker en vast al geconfronteerd geweest met anti-Franstalige gevoelens vanwege de Vlaamse bevolking. Als men al bijvoorbeeld ziet dat kinderen van dezelfde leeftijd in Vlaanderen lid van de VNJ zijn, kunnen we ons vragen stellen over de Vlaamse jongeren.

En die anti-Franstalige gevoelens, hoe uiten die zich? Vlamingen die vertikken om nog langer te buigen voor de franskiljone taalarrongtie?
Bang dat ze een inspanningske gaan moeten doen?

filosoof 6 december 2007 18:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door robert t (Bericht 3128279)
Welke taal spreek je in Brussel? Vermoedelijk die van Molière, dan kan je inderdaad dat gevoel niet kennen.

Soms NL, soms FR, soms zelfs EN :)

Online 6 december 2007 18:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door filosoof (Bericht 3128248)
Jouw gevoel. Ik heb dat gevoel niet.

De meerderheid van de Vklamingen die in Brussel komen hebben dat geval wel al ervaren. Je hoeft dus je kop echt niet langer als een struisvogel in het zand te steken Filosoof.

filosoof 6 december 2007 18:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Online (Bericht 3128289)
En die anti-Franstalige gevoelens, hoe uiten die zich? Vlamingen die vertikken om nog langer te buigen voor de franskiljone taalarrongtie?
Bang dat ze een inspanningske gaan moeten doen?

Citaat:

franskiljone taalarrongtie?
Bompa, vertel nog eens van voor den oorlog:lilangel:

filosoof 6 december 2007 18:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Online (Bericht 3128293)
De meerderheid van de Vklamingen die in Brussel komen hebben dat geval wel al ervaren. Je hoeft dus je kop echt niet langer als een struisvogel in het zand te steken Filosoof.

Ligt dat mogelijk aan hun arrogantie? (zomaar een idee)

Online 6 december 2007 18:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door filosoof (Bericht 3128296)
Bompa, vertel nog eens van voor den oorlog:lilangel:

Kan je niet genoeg krijgen van de verhalen over de franskiljons die Vlamingen de dood injoegen door hun arrogantie taalfascisme?

Ik had het kunnen denken!

Als verzuurde zelfhater èn Vlamingenhater moeten die jouw als het ware een kick bezorgen!

filosoof 6 december 2007 18:22

Citaat:

Het gaat hier over kinderen. Er zijn 9 kansen op 10 dat al die kinderen politiek niet volgen maar ze zijn zeker en vast al geconfronteerd geweest met anti-Franstalige gevoelens vanwege de Vlaamse bevolking. Als men al bijvoorbeeld ziet dat kinderen van dezelfde leeftijd in Vlaanderen lid van de VNJ zijn, kunnen we ons vragen stellen over de Vlaamse jongeren.

Zo is het.

Online 6 december 2007 18:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door filosoof (Bericht 3128299)
Ligt dat mogelijk aan hun arrogantie? (zomaar een idee)

Nee.
Dat ligt aan hun fascistoide en racistische taalarrogantie. Hun misplaatst superioriteitsgevoel, dat trouwens zo te horen is aan hun algemene gebrek aan meertaligheid.

En dat weet je natuurlijk ook.

filosoof 6 december 2007 18:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Online (Bericht 3128302)
Kan je niet genoeg krijgen van de verhalen over de franskiljons die Vlamingen de dood injoegen door hun arrogantie taalfascisme?

Ik had het kunnen denken!

Als verzuurde zelfhater èn Vlamingenhater moeten die jouw als het ware een kick bezorgen!

ik haat enkel de haters...:-D

Online 6 december 2007 18:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door filosoof (Bericht 3128307)

Je haat jezelf dus.
Dat hadden we al door ...:-P

Aeternitas 6 december 2007 18:27

Citaat:

Man, zoals ik al zei: Het is goed om op te komen voor waar je in gelooft, maar doe het tenminste met echte argumenten i.p.v altijd dezelfde emo-onzin te herkauwen. Echt, dit soort nonsens is verantwoordelijk voor meer Flaminganten dan 50 jaar Volksunie.

Aeternitas 6 december 2007 18:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door filosoof (Bericht 3128307)

Fijne paradox.

De Waal 6 december 2007 18:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door filosoof (Bericht 3128287)
Hij wacht al zoveel jaren dat er eindelijk eens iemand eens "sale flamin" tegen hem zegt om toch eens te kunnen vechten: maar die "laffe luie Walen" willen weer niet: 't is geen leven, hé... :-P

:rofl: :rofl: :rofl:
nu lig ik van mijn stoel van het lachen :lol: :lol: :lol:
ge zijt weer goed op dreef Fillo, doe zo voort,:clapping: :clapping:

De Waal 6 december 2007 18:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Online (Bericht 3128306)
Nee.
Dat ligt aan hun fascistoide en racistische taalarrogantie. Hun misplaatst superioriteitsgevoel, dat trouwens zo te horen is aan hun algemene gebrek aan meertaligheid.

En dat weet je natuurlijk ook.

en aan uw superioriteitsgevoel moet ge zeker beginnen werken!!!:evil:

Online 6 december 2007 18:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Waal (Bericht 3128331)
en aan uw superioriteitsgevoel moet ge zeker beginnen werken!!!:evil:

Groot gelijk, voortaan spreek ik nog enkel NL in Brussel, tot grote razernij van de franstaligen! :-P

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:57.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be