![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ergens 'actief' aan meewerken, 'n systeem dat je niet zint, 'steunen' door 'vrijwillig' niet levensnoodzakelijke spullen waar bloed aan kleeft aankopen, gebruiken, tegelijkertijd �*nderen die dit ook doen met 'n beschuldigende vinger wijzen, vergelijken met dingen die je zèlf niet in de hand hebt en waar je 'actief' niets aan kan doen, tenzij enkel maar je eigen kleine steentje bijdragen. Indien ik iedereen met de vinger ging wijzen die wèl kiest om vlees te eten, dierenmishandeling steunt, maar bewust zèlf meewerk om zo'n systeem in stand te houden door NIETS te doen, integendeel; zèlf actief en bewust meewerk om 't in stand te houden, dan zou je vergelijking opgaan, nu is 't 'n onzinnige vergelijking. 'n PC, 'n GSM zijn géén levensnoodzakelijke spullen. |
Citaat:
Je logica is al even krom als je alles-wat-je-zegt-ben-je-zelf-kleuterklas-poging tot belediging |
Citaat:
|
Citaat:
En als je dat niet snapt moet je maar eens een andere madrassa uit proberen,muzel. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Dan moet je het ook niet vragen, en er zeker niet over oordelen. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb niet echt de indruk dat het in het voordeel van links evolueert. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
http://forum.politics.be/showthread....26#post6061026 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar dat is zoals referenda over bepaalde zaken: hebben onze politiekers liever niet, ze weten waarom... |
Citaat:
Ben je weer bezig pedante blaaskaak? Vanop de leerstoel van Kallikles ten behoeve van het onwetende plebs: "Multivariabele analyse[1] (ook bekend als multivariate analyse) is de uitbreiding van de wiskundige analyse in één variabele naar analyse in meer dan een variabele. In de functies die worden gedifferentieerd en geïntegreerd spelen in plaats van slechts één, meerdere variabelen een rol." enz |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het gaat om uw bijdrage tot het systeem waar je het oneens mee bent. Citaat:
|
Citaat:
Zie de OP. Citaat:
|
Citaat:
Fair enough, zal ermee stoppen in dit topic. Het was toch al overduidelijk. Voor de andere leden, arti wenst hier alleen ja/nee antwoorden. Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is op dit ogenblik geen misdaad om een vreemdeling te zijn. Dat zou echter best veranderen. Ik zou het prachtig vinden mochten er wetten komen die 'vreemdeling zijn' criminaliseren. Maar misschien is dit niet echt nodig, want heel veel vreemdelingen doen zelf al de moeite om crimineel te zijn (sakosjen trekken, gays bashen, drugs verkopen, vrouwen mishandelen, autos stelen of in brand steken,.....) |
Citaat:
Zou eigenlijk moeten zijn: "mag een vreemdeling misdaden plegen" ? |
Citaat:
En ergens verblijven zonder dat men daarvoor de toestemming heeft (verblijfsvergunning heet dat dan), kan als misdaad worden beschouwd, anders moeten ze die moeite met die papierkes niet meer doen. Ik moet ook over een geldig visum beschikken als ik naar Turkije ga, ik zie niet in waarom het voor Turken dan anders zou moeten zijn. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Der is al -tig keer gezegd dat het 'vreemdeling' zijn zonder de nodige toestemmingen een overtreding is..en net als iemand andersdie continu in overtreding zit moet die ten lange leste verwijderd worden uit de samenleving...
Een senatrice die gezworen heeft van de wetten van het Belgische volk na te leven en die in de realiteit een dozijn wetten breekt tbv een crimineel..wat is dat dan ?..moet die niet gestraft worden ?..kan die nog aanblijven ? |
Ik krijg nog altijd geen respons van sjok op mijn vragen.
Discrimineert ze Vlamingen? |
Is het een misdaad Vlaming te zijn?
|
Is het een misdaad van vlaams belanger te zijn is een betere vraag ...omdat die mensen blijkbaar mogen gediscrimineerd worden door allerlei instanties...
|
Citaat:
|
Citaat:
Hier achter de hoek is er een heel magazijn/nest van die rode 5de kolone menselijke mieren. Trouwens, voor hen die eens een multiculturele ervaring willen hebben, ga eens in een wachtzaal van Artsen voor het Volk zitten. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:02. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be