artisjok |
31 juli 2011 06:37 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus
(Bericht 5599635)
Dat doet er wel toe.
Als er gesteld wordt dat er mag positief gediscrimineerd worden omdat dit in het algemeen belang (lees: de multuculturele samenleving is een verrijking) dan is dat een verkeerd argument om 'positief' te discrimineren.
|
Ach zo "de multuculturele samenleving is een verrijking" lees jij als "er mag positief gediscrimineerd worden omdat dit in het algemeen belang"
Neen, Paulus. Er wordt positief gediscrimineerd als tegengewicht voor discriminatie.
Ik vind positieve discriminatie ook niet goed, het is het minst slechte.
Als jij iets beter weet om discriminatie tegen te gaan; vertel het.
Citaat:
Dan lijkt me dat niet heel erg betrouwbaar. Maar dat heb ik al gezegd. Nu weet je ook waarom, alsof je dat niet wist. Leuk hé?!
Ik zoek niet naar bronnen voor mijn discussiepartners. Zij zoeken er ook geen die wat ik zeg zou ondersteunen.
|
Gewoon een bron die jij betrouwbaar vindt met een korte weergave dan de immigratiegeschiedenis.
Citaat:
Het was de bedoeling dat ze hier kwamen werken, niet hun zakken vullen zonder te werken. En dat is gene zever, maar realiteit. Leg je er bij neer.
|
Natuurlijk was dat niet de bedoeling.
Maar dat is iets heel anders dan waarover we net bezig waren.
Citaat:
Daar wordt inderdaad niet beweert dat elk huwelijk een schijnhuwelijk zou zijn. Bedankt om het met bronvermelding te bevestigen.
Paulus.
|
Neen, daar wordt niet beweerd dat elk huwelijk een schijnhuwelijk zou zijn. De beweerde ik ook niet. Het ging over gezinshereniging. Dat betekent niet dat iedere gezinshereniging misbruik is; dat ieder huwelijk een schijnhuwelijk is. Snerror vndt dat ieder huwelijk waarbij de bruid uit Marokko gehaald wordt, misbruik is.
|