![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Weer een voorbeeld van jouw reeds gekende spreidstand. |
Citaat:
En een aanbidding van Stalin of ene van Jahwe maakt voor mij geen verschil in beider naam kun je misselijkmakend gedrag vinden en een streven naar conservatisme/angst voor verandering. Citaat:
'iets' niet verdragen is menselijk, elk heeft zijn eigen voorkeuren daar hebt u gelijk in. Ganse groepen als verderfelijk omschrijven en kinderen in zulke bewoordingen "opvoeden" echter zijn toch echt wel de specialiteit van religies en dat zijn zaken die ik weiger te verdragen. Citaat:
U hebt gelijk, en in het bronzen tijdperk kan je dit aanvaardbaar noemen; NU niet langer, wij zijn toch niet langer zo simpel dat wij onverklaarbare zaken maar moeten verklaren of dat anders de lucht op ons hoofd valt? Wij zijn onderwijl toch in de mogelijkheid om onverklaarbare zaken onverklaarbaar te laten tot we ze kunnen verklaren. Wij kunnen onderwijl toch aanvaarden dat mensen verschillend zijn en gelijkwaardig binnen die verschillen? |
Citaat:
Inteelt dan weer wel. (neef/nicht huwelijken) |
Citaat:
"As Greven (1991) notes, abusive parenting styles have been driven by mainstream religious beliefs for centuries. They are part of our Euro-American heritage..." Greven, P. (1991). Spare the child: The religious roots of punishment and the psychological impact of physical abuse. New York: Knopf. |
Citaat:
Ten tijde van de Grote Moh was er een taboe op voorplanting tussen broers en zussen. Dat is wereldwijd, waarschijnlijk omdat snel te zien is dat dit geen succesvolle voorplanting geeft. Maar Moh & Co hadden geen benul van erfelijkheid. En zo kwam de regel van Allah: dat zij die aan dezelfde tiet gevoed zijn, niet mogen huwen. Als twee niet-verwante kinderen gevoed zijn door dezelfde min dan zijn ze verboden voor elkaar. En als een broer en een zus bij verschillende mins gezogen hebben dan mogen ze wel huwen. |
Citaat:
Het zijn voornamelijk gelovigen die alles verklaard willen zien. Wat niet verklaard wordt door de wetenschap schrijven ze toe aan een (imaginair) omnipotent wezen. Niet gelovigen aanvaarden dat iets (nog) niet is verklaard en werken er eventueel aan om het alsnog te verklaren. Lukt dat niet, dan is dat jammer. Ziet ge het grote verschil? |
Citaat:
Enneuh, hm, heel wat wetenschappers zijn gelovig en heel wat gelovigen zijn wetenschapper. Dat staat heus niet altijd lijnrecht tegenover elkaar. Charles Darwin bijvoorbeeld was ook gelovig. Hij was niet alleen docter in de natuurkunde, maar ook in de theologie. Dingen verklaard willen zien, is een menselijke eigenschap. Gelovig of niet. Je ziet het al bij kleine kinderen die nog niet vatbaar zijn voor enige doctirine. En gelukkig maar, zou ik zeggen. Paulus. |
Citaat:
|
Wat is daar racistisch aan? |
Citaat:
Een gelovige zegt 'mijn onzichtbaar vriendje heeft het gedaan'. |
Nergens racisme te bespeuren. Maar dat wist je wel. ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nog steeds geen racisme. Ga je nog iets racistisch posten of hoe zit het? :lol:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Al uw berichten in deze draad kunnen afgeschilderd worden als hetgeen wat jij geciteerd hebt. En neen, ontkennen kunt u niet, want hetgeen wat ik aanklaag staat zwart op wit en kan ik beargumenteerd aanklagen als oproep tot geweld, zuiveringen, rassenscheiding, oproep tot mensenrechtenschending etc. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik zei ook al dat ik dat niet meende en dat er een voorwaarde op dat woord zat, namelijk dat als dehr. Malik de Westerse protesters tentenbouwers blijft noemen, ik de moslim protesters zandvreters zal noemen. Dehr Malik is verbannen en heeft tot mijn wetens toe dit amper nog gezegd, dus die rekening is vereffend. |
Citaat:
Anders krijg ik strafpunten wegens het citeren van content die tegen de forumregels is. |
Wat een hypocriet gedoe hier.
@ Marxmannetje: u moet zeker een tjeef zijn :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Postings quoten zonder boe of ba zal ook wel ergens tegen het forumreglement zijn hoor... Zeker als je het met een hele resem doet... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mocht ik je verkeerd begrepen hebben, mijn excuses. Maar voor alle duidelijkheid: ik vreet geen zand. |
Citaat:
|
Citaat:
ongeveer 100 calorieën per 100 gram...;-) Enen banaan tot daar aan toe... |
Citaat:
Overigens zou ik een schijnheilige en degoutante hypocriet zijn moest ik moslims beledigen, aangezien ik er zelf erg goed ken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:28. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be