![]() |
Citaat:
|
Citaat:
U hebt duidelijk niet door wie Malik is en wat hij hier te zoeken had. 1 ding is zeker: Malik is net als jij anti-islam en geen moslim. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Maak dat de joodse gemeenschap maar wijs. En groot gelijk hebben die joden. |
Citaat:
Op dit forum geldt dat je niet iemand mag persoonlijk beledigen (alhoewel daartegen niet altijd wordt opgetreden), maar wel een hele gemeenschap mag beledigen. Op die manier kan men wel iemand persoonlijk beledigen, maar dat mag dan weer wel. |
Dat ""Jurgen ""zelf hier verdwijnt op dit forum !!!!
|
Dat ""Jurgen ""zelf hier verdwijnt op dit forum !!!!
|
Citaat:
Dus als men iemand gaat bestraffen omdat hij zegt dat moslims **** zijn moet men ook degene bestraffen die zegt dat VB'ers racisten zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
223 pagina's zonder racisme auw voor de linkies...
|
Citaat:
Misschien toch eens, wachten tot ze zelf antwoord?! Paulus. |
Citaat:
Deze draad is gestoeld op averechtse ironie. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik had goesting om daarop te antwoorden. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik had ten andere ook goesting om dit te schrijven. |
Citaat:
Ik gaf mijn mening weer. Wellicht heeft het meer te maken met de waardigheid van degene die zijn toevlucht neemt tot schelden en persoonlijke aanvallen.Heb jij een ander idee over forummers die hun toevlucht nemen tot schelden en persoonlijke aanvallen? Kunnen die forummers jou wel kwetsen? |
Citaat:
Groeten. |
Citaat:
En terecht. Dank u mods. |
Citaat:
|
Citaat:
Dus "Een Vlaming" neemt zijn toevlucht tot schelden en persoonlijke aanvallen? Misschien toch eens, wachten tot ze zelf antwoordt?! Paulus. |
Citaat:
Maar daar kan ze natuurlijk best zelf iets over zeggen. Het zou in elk geval haar forumgedrag verklaren. Artisjok? Paulus. |
Citaat:
racisme = RAS, ik wil het nog uitbreiden naar aangeboren toestanden, zaken waar je zelf niet in kunt kiezen; slaafje spelen bij een religie of fanatiek een partijprogramma achterna lopen horen niet onder de noemer ras. als je persé een religie wil volgen, KIES je daarvoor (dat er ouders rondlopen die hun kinderen verplichten zegt genoeg over hen). Het bevechten van religie's intolerantie is net een plicht van elke mens. Een politieke overtuiging is evenmin aangeboren. Dat staat anderzins wel voor een manier van denken waar je mee akkoord kunt gaan of niet akkoord kunt gaan. Zolang politieke meningen elkaar dulden en met elkaar in discussie durven treden zijn die toereikend. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Iemand 'moslim' noemen is 'schelden' of 'persoonlijk' aanvallen'? De mohamedanen zullen 't graag horen! :lol: Manman, wat 'n kromme logica...:roll: om de 'Vlaming' toch maar als 'racist' te kunnen afschilderen. |
Citaat:
Heb je dat hier nog nooit gelezen? |
Citaat:
"Op de man spelen", begrijp je dat beter? |
Citaat:
Maar ja, je bent waarschijnlijk naarstig op zoek naar die 70 punten van het Vlaams Belang... |
Citaat:
|
Citaat:
U vergat trouwens die zeventig punten van het Vlaams Belang te posten ... |
Citaat:
Het gaat er over dat Paulus, zijn toevlucht neemt tot een persoonlijke aanval, op de persoon speelt. Waarom zou ik het 70-puntenplan van het VB hier moeten posten? Dit topic gaat niet over het racisme van het VB, maar over het racisme op politics.be. We zijn hier nog niet afgeweken tot bij het racisme van het VB-programma. |
Citaat:
Citaat:
|
Het moet maar eens gedaan zijn met dat racisme op politics.
Wat is me dat toch zeg. |
Citaat:
Ten andere http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=4450 Een persoonlijke aanval kan, maar hoeft niet beledigend te zijn om een persoonlijke aanval te zijn. Citaat:
Ik heb niet beweerd dat alle VB-ers (VB-stemmers? VB-leden?) racistisch zijn. De VB-ers die het 70-puntenplan onderschrijven zijn racistisch. |
Citaat:
De vraag was niet of er vlamingen zijn die hun toevlucht nemen tot schelden en persoonlijke aanvallen. De vraag was wel of "een Vlaming" in de algemene betekenis van het woord, zoals ze al gans de tijd gebruikt werd in deze dialoog, zijn toevlucht neemt tot schelden en persoonlijke aanvallen? Paulus. |
Citaat:
... als ik er steeds meer en meer van overtuigd raak dat jij een bekeerde moslima bent, dan zie jij dat als een persoonlijke aanval, als ik dat ook zeg. Heb ik dat goed? Paulus. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:52. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be