Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Racisme op Politics.be? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=156725)

StrikeForce 18 december 2011 17:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marxmannetje (Bericht 5871492)

Overigens zou ik een schijnheilige en degoutante hypocriet zijn moest ik moslims beledigen, aangezien ik er zelf erg goed ken.

Dat beschrijft je zowat perfect.

suqar_7loe 18 december 2011 17:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marxmannetje (Bericht 5871492)
Ik weet dat jij een moslim bent en inderdaad, jij vreet geen zand, maar onthou dat het heel ver moet komen tegen dat ik gemeend beledig. Daarnaast dus dan ook mijn welgemeende excuses aan jou moest ik jou beledigt hebben hiermee, maar die belediging was niet gemeend in de eerste plaats en zou enkel door mij tegenover enkel dehr. Malik gebruikt worden indien hij weer afkomt met het woord 'tentenbouwers' wanneer hij het wilt hebben over de Westerse protesters.

Overigens zou ik een schijnheilige en degoutante hypocriet zijn moest ik moslims beledigen, aangezien ik er zelf erg goed ken.

Mij heb je niet gekwetst. Een Vlaming zal veel moeten doen om mij te kwetsen ;-)

U hebt duidelijk niet door wie Malik is en wat hij hier te zoeken had. 1 ding is zeker: Malik is net als jij anti-islam en geen moslim.

Marxmannetje 18 december 2011 17:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door StrikeForce (Bericht 5871500)
Dat beschrijft je zowat perfect.

:lol: Bedankt!

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar7_loe
Malik is net als jij anti-islam en geen moslim.

Hmm, dan heb ik nog veel te leren. Maar ik ben meer een lichte atheïst, dus ik ben niet echt die hard tegen de islam of andere religies, ik zou meer zeggen dat het beperkt moet worden tot de huiskring. Zo een ben ik. Daarnaast heb ik geen problemen met de Islam en andere religies zolang ze niet de vrijheid en veiligheid schenden van het individu.

suqar_7loe 18 december 2011 17:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Savatage (Bericht 5871498)
Dat is niet strafbaar volgens mij, hoor. Je beledigt daarmee mogelijk een groep mensen, maar niemand wordt direct persoonlijk aangevallen.

Dus een hele gemeenschap mag je beledigen, zolang je elk individu maar niet persoonlijk beledigt?

Maak dat de joodse gemeenschap maar wijs. En groot gelijk hebben die joden.

artisjok 18 december 2011 17:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 5871510)
Dus een hele gemeenschap mag je beledigen, zolang je elk individu maar niet persoonlijk beledigt?

Maak dat de joodse gemeenschap maar wijs. En groot gelijk hebben die joden.

De joodse gemeenschap is een uitzondering.

Op dit forum geldt dat je niet iemand mag persoonlijk beledigen (alhoewel daartegen niet altijd wordt opgetreden), maar wel een hele gemeenschap mag beledigen.

Op die manier kan men wel iemand persoonlijk beledigen, maar dat mag dan weer wel.

pegasus6869 18 december 2011 17:32

Dat ""Jurgen ""zelf hier verdwijnt op dit forum !!!!

pegasus6869 18 december 2011 17:33

Dat ""Jurgen ""zelf hier verdwijnt op dit forum !!!!

daiwa 19 december 2011 02:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door artisjok (Bericht 5871564)
De joodse gemeenschap is een uitzondering.

Op dit forum geldt dat je niet iemand mag persoonlijk beledigen (alhoewel daartegen niet altijd wordt opgetreden), maar wel een hele gemeenschap mag beledigen.

Klopt, daarom ook dat men mag zeggen dat VB'ers racisten zijn.
Dus als men iemand gaat bestraffen omdat hij zegt dat moslims **** zijn moet men ook degene bestraffen die zegt dat VB'ers racisten zijn.

Elio di Supo 19 december 2011 02:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 5871502)
Mij heb je niet gekwetst. Een Vlaming zal veel moeten doen om mij te kwetsen ;-)

Waarom zijn Vlamingen niet in staat om u te kwetsen? Heeft dat met minderwaardigheid te maken?

artisjok 19 december 2011 06:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo (Bericht 5872392)
Waarom zijn Vlamingen niet in staat om u te kwetsen? Heeft dat met minderwaardigheid te maken?

Wellicht heeft het meer te maken met de waardigheid van degene die zijn toevlucht neemt tot schelden en persoonlijke aanvallen.

Elio di Supo 19 december 2011 15:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door artisjok (Bericht 5872446)
Wellicht heeft het meer te maken met de waardigheid van degene die zijn toevlucht neemt tot schelden en persoonlijke aanvallen.

Waarom denkt u dat ze hier niet zelf op kan antwoorden?

Dixie 19 december 2011 16:24

223 pagina's zonder racisme auw voor de linkies...

Paulus 19 december 2011 17:06

Citaat:

Dus "De Vlaming" neemt zijn toevlucht tot schelden en persoonlijke aanvallen?

Misschien toch eens, wachten tot ze zelf antwoord?!

Paulus.

Marxmannetje 19 december 2011 17:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dixie (Bericht 5873291)

Dat hangt ervan af wat je verstaat onder racisme. Tot nu toe hebben we enkel gezien dat moest men ergens typen "Alle allochtonen zijn vuile, schijtbruine parasieten" en dat hier gezet zou worden, dat niet gezien zou worden als racisme.

Deze draad is gestoeld op averechtse ironie.

Dixie 19 december 2011 18:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marxmannetje (Bericht 5873394)
Dat hangt ervan af wat je verstaat onder racisme.

wat de MODERATIE verstaat bedoel je ... en op die 223 blz krijgen de dhimmies een nul...

artisjok 19 december 2011 19:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo (Bericht 5873205)
Waarom denkt u dat ze hier niet zelf op kan antwoorden?

Waarom denk je dat ik dat denk?
Ik had goesting om daarop te antwoorden.

artisjok 19 december 2011 19:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Paulus (Bericht 5873389)

Misschien toch eens, wachten tot ze zelf antwoord?!

Paulus.

Neen, een Vlaming.

Elio di Supo 19 december 2011 19:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door artisjok (Bericht 5873729)
Waarom denk je dat ik dat denk?
Ik had goesting om daarop te antwoorden.

Allez, ze zal content zijn dat u al een voorzet had gegeven.

Ik had ten andere ook goesting om dit te schrijven.

artisjok 19 december 2011 19:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo (Bericht 5873742)
Allez, ze zal content zijn dat u al een voorzet had gegeven.

Ik had ten andere ook goesting om dit te schrijven.

Voorzet?
Ik gaf mijn mening weer.
Heb jij een ander idee over forummers die hun toevlucht nemen tot schelden en persoonlijke aanvallen?
Kunnen die forummers jou wel kwetsen?

Elio di Supo 19 december 2011 20:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door artisjok (Bericht 5873781)
Voorzet?
Ik gaf mijn mening weer.
Heb jij een ander idee over forummers die hun toevlucht nemen tot schelden en persoonlijke aanvallen?
Kunnen die forummers jou wel kwetsen?

Beste artisjok, ik kan begrijpen dat u uw goesting weer eens niet kon bedwingen. Als het niet geeft wacht ik liever af wat voor antwoord suqar_7loe zal geven.

Groeten.

Alboreto 19 december 2011 20:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dixie (Bericht 5873291)

Desbetreffende draad is gewist, poster geband.
En terecht.
Dank u mods.

Dixie 20 december 2011 13:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto (Bericht 5874001)
Desbetreffende draad is gewist, poster geband.
En terecht.
Dank u mods.

waarom dan 224 blz blijven zagen ivm ingebeeld racisme hier?!

Paulus 20 december 2011 15:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door artisjok (Bericht 5873730)
Neen, een Vlaming.

Ok. "Een" Vlaming dan.

Dus "Een Vlaming" neemt zijn toevlucht tot schelden en persoonlijke aanvallen?

Misschien toch eens, wachten tot ze zelf antwoordt?!

Paulus.

Paulus 20 december 2011 15:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo (Bericht 5873848)
Beste artisjok, ik kan begrijpen dat u uw goesting weer eens niet kon bedwingen. Als het niet geeft wacht ik liever af wat voor antwoord suqar_7loe zal geven.

Groeten.

Ik raak er steeds meer van overtuigd dat Artisjok zelf een moslim is. Een bekeerlinge; die zijn het fanatiekst terwijl ze maar de helft van de leer kennen.

Maar daar kan ze natuurlijk best zelf iets over zeggen. Het zou in elk geval haar forumgedrag verklaren.

Artisjok?

Paulus.

the_dude 20 december 2011 15:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daiwa (Bericht 5872387)
Klopt, daarom ook dat men mag zeggen dat VB'ers racisten zijn.
Dus als men iemand gaat bestraffen omdat hij zegt dat moslims **** zijn moet men ook degene bestraffen die zegt dat VB'ers racisten zijn.

religie en politiek die onze ethiek naar de vaantjes helpen.
racisme = RAS, ik wil het nog uitbreiden naar aangeboren toestanden, zaken waar je zelf niet in kunt kiezen; slaafje spelen bij een religie of fanatiek een partijprogramma achterna lopen horen niet onder de noemer ras.

als je persé een religie wil volgen, KIES je daarvoor (dat er ouders rondlopen die hun kinderen verplichten zegt genoeg over hen). Het bevechten van religie's intolerantie is net een plicht van elke mens.
Een politieke overtuiging is evenmin aangeboren. Dat staat anderzins wel voor een manier van denken waar je mee akkoord kunt gaan of niet akkoord kunt gaan. Zolang politieke meningen elkaar dulden en met elkaar in discussie durven treden zijn die toereikend.

Alboreto 20 december 2011 16:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dixie (Bericht 5875070)
waarom dan 224 blz blijven zagen ivm ingebeeld racisme hier?!

Gezien de mods het er mee eens zijn, is het niet echt ingebeeld.

Alboreto 20 december 2011 16:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Paulus (Bericht 5875316)
Ik raak er steeds meer van overtuigd dat Artisjok *snip*

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Paulus (Bericht 5875300)
Een Vlaming" neemt zijn toevlucht tot schelden en persoonlijke aanvallen?

Blijkbaar.

manta 20 december 2011 16:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto (Bericht 5875436)
Blijkbaar.

Gaat u nu "moslim" al als een belediging klasseren? U bent rechtser dan ik dacht... 8O

SDX 20 december 2011 16:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto (Bericht 5875436)
Blijkbaar.

Let op alboreto, je bevindt je op erg glad ijs.

Iemand 'moslim' noemen is 'schelden' of 'persoonlijk' aanvallen'?

De mohamedanen zullen 't graag horen!

:lol:

Manman, wat 'n kromme logica...:roll: om de 'Vlaming' toch maar als 'racist' te kunnen afschilderen.

artisjok 20 december 2011 20:30

Citaat:

Ok. "Een" Vlaming dan.

Misschien toch eens, wachten tot ze zelf antwoordt?!

Paulus.

Ja, er zijn Vlamingen die hun toevlucht nemen tot schelden en persoonlijke aanvallen.
Heb je dat hier nog nooit gelezen?

artisjok 20 december 2011 20:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 5875450)
Gaat u nu "moslim" al als een belediging klasseren? U bent rechtser dan ik dacht... 8O

Jij herkende de persoonlijke aanval niet?
"Op de man spelen", begrijp je dat beter?

manta 20 december 2011 20:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door artisjok (Bericht 5875769)
Jij herkende de persoonlijke aanval niet?
"Op de man spelen", begrijp je dat beter?

Is vermoeden dat iemand een moslim is nu ook al een persoonlijke aanval??? :lol:

Maar ja, je bent waarschijnlijk naarstig op zoek naar die 70 punten van het Vlaams Belang...

artisjok 20 december 2011 21:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 5875770)
Is vermoeden dat iemand een moslim is nu ook al een persoonlijke aanval??? :lol:

Ja, dat is op de man spelen. Een veelgebruikte tactiek wanneer men geen bal meer kan raken.

manta 20 december 2011 21:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door artisjok (Bericht 5875845)
Ja, dat is op de man spelen. Een veelgebruikte tactiek wanneer men geen bal meer kan raken.

Heeft u er een probleem mee dat iemand denkt dat u moslim bent? Is dat iets dat te min zou zijn voor u of zo?

U vergat trouwens die zeventig punten van het Vlaams Belang te posten ...

artisjok 20 december 2011 21:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 5875851)
Heeft u er een probleem mee dat iemand denkt dat u moslim bent? Is dat iets dat te min zou zijn voor u of zo?

U vergat trouwens die zeventig punten van het Vlaams Belang te posten ...

Daar gaat het niet over.
Het gaat er over dat Paulus, zijn toevlucht neemt tot een persoonlijke aanval, op de persoon speelt.

Waarom zou ik het 70-puntenplan van het VB hier moeten posten?
Dit topic gaat niet over het racisme van het VB, maar over het racisme op politics.be.
We zijn hier nog niet afgeweken tot bij het racisme van het VB-programma.

manta 20 december 2011 21:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door artisjok (Bericht 5875872)
Daar gaat het niet over.
Het gaat er over dat Paulus, zijn toevlucht neemt tot een persoonlijke aanval, op de persoon speelt.

Omdat hij denkt dat u een moslim bent bent u beledigd en noemt u het een persoonlijke aanval... Dat kan dan toch enkel als u het een belediging vindt om moslim te zijn...

Citaat:

Waarom zou ik het 70-puntenplan van het VB hier moeten posten?
Dit topic gaat niet over het racisme van het VB, maar over het racisme op politics.be.
We zijn hier nog niet afgeweken tot bij het racisme van het VB-programma.
Omdat u laat uitschijnen dat het Vlaams Belang racistisch is en dat aanhangers van het Vlaams Belang racisten zijn. Indien u dan even kan aantonen dat dit idd zo is en uw bewijsmateriaal (uw zeventig punten van het Vlaams Belang :-D ) hier kan aangeven weten wij of dit eventueel kan kloppen. Anders bent u niet alleen een patij aan het belasteren maar ook iedereen die op deze partij stemt aan het beledigen en belasteren...

Mitgard 20 december 2011 21:28

Het moet maar eens gedaan zijn met dat racisme op politics.
Wat is me dat toch zeg.

artisjok 20 december 2011 21:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 5875887)
Omdat hij denkt dat u een moslim bent bent u beledigd en noemt u het een persoonlijke aanval... Dat kan dan toch enkel als u het een belediging vindt om moslim te zijn...

Ik ben daarvoor niet beledigd. Waar heb je dat gelezen?
Ten andere
http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=4450
Een persoonlijke aanval kan, maar hoeft niet beledigend te zijn om een persoonlijke aanval te zijn.

Citaat:

Omdat u laat uitschijnen dat het Vlaams Belang racistisch is en dat aanhangers van het Vlaams Belang racisten zijn. Indien u dan even kan aantonen dat dit idd zo is en uw bewijsmateriaal (uw zeventig punten van het Vlaams Belang :-D ) hier kan aangeven weten wij of dit eventueel kan kloppen. Anders bent u niet alleen een patij aan het belasteren maar ook iedereen die op deze partij stemt aan het beledigen en belasteren...
Ik heb dat niet laten uitschijnen, ik schrijf klaar en duidelijk dat het VB racistisch is, en dat kan je nalezen in hun programma.

Ik heb niet beweerd dat alle VB-ers (VB-stemmers? VB-leden?) racistisch zijn. De VB-ers die het 70-puntenplan onderschrijven zijn racistisch.

Paulus 20 december 2011 22:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 5871502)

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo (Bericht 5872392)

Citaat:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Paulus (Bericht 5873389)

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door artisjok (Bericht 5873730)
Neen, een Vlaming.

Citaat:

Ok. "Een" Vlaming dan.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door artisjok (Bericht 5875763)
Ja, er zijn Vlamingen die hun toevlucht nemen tot schelden en persoonlijke aanvallen.
Heb je dat hier nog nooit gelezen?

De vraag was niet of er vlamingen zijn die hun toevlucht nemen tot schelden en persoonlijke aanvallen.

De vraag was wel of "een Vlaming" in de algemene betekenis van het woord, zoals ze al gans de tijd gebruikt werd in deze dialoog, zijn toevlucht neemt tot schelden en persoonlijke aanvallen?

Paulus.

Paulus 20 december 2011 22:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door artisjok (Bericht 5875872)
Daar gaat het niet over.

Dus,...

... als ik er steeds meer en meer van overtuigd raak dat jij een bekeerde moslima bent, dan zie jij dat als een persoonlijke aanval, als ik dat ook zeg.

Heb ik dat goed?

Paulus.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:52.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be