![]() |
|
tedju, ben ik toch wel vergeten te kijken naar de zonsopgang met Sahara woestijnzand. Zojuist wat fotokes gezien. Mooi.
|
Vandaag geen nieuw thema om eens diep over na te denken.
Ik kruip in mijn mand en ga naar dromenland. :sleeping: |
Goedemorgen mandbewoners :-D
|
Kijk eens aan, mandbewoners lijkt niet eens een fout woord te zijn!
Zijn het enkel honden en katten die in een mand slapen? Of zouden er ook mensen zijn die dat proberen? Als kind ben ik wel eens in de wasmand gekropen, dat waren toen nog rieten manden, niet kil en ongezellig als de latere manden van plastic :lol: |
Ik las al "maanbewoners" Ik zie ze vliegen Maanbewoners in de mand |
Citaat:
|
Yep , ik zou graag naar Mars vliegen ,
liefst wanneer we ook terugkunnen naar onze Aarde !! In elk geval , ik vlieg nu naar dromenland , met het slaaptrammeke :-D zzzz joe all fooks :sleeping: |
Citaat:
Ik geloof ook niet in maanmannetjes. Er is daar geen atmosfeer. Nu op Mars is het qua atmosfeer ook maar triestig hoor. Der is evenveel verschil tussen Mars en Antarctica als tussen Antarctica en Thailand. Dat wil al iets zeggen. Plus: Ge kunt er niet ademen en er is veel meer UV straling. Heerlijk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ga nog wat freeeeeeeet binnenkappen :-D
|
Citaat:
|
Ziedewel , humor :lol:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Pyjama aan, en ik kruip in mijn mand :sleeping:
![]() |
Hallo! Iedereen thuis en goedgezind?
|
Testritje gemaakt met een Tesla 3 vandaag. 8-)
Je stapt daarin en je start geen motor of zo. Duwt op de pedaal en rijdt weg zonder geluid. |
Citaat:
Gezellige drukte. Alle redenen om welgezind te zijn. Nog enkel een terrasje ontbreekt. |
Goedemorgen terrasbezoekers zonder terras :-D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:47. |
|
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be