![]() |
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Goedemorgen vuilniszakbuitenzetters :-D
|
Bij ons zijn het bakken, geen zakken. Veel properder, vind ik. Minder risico dat de boel door de straat waait en minder gemakkelijk voor meeuwen en aanverwanten ;-)
|
Citaat:
Mijn oudste dochter woont in een gemeente waar dit wordt toegepast. Er zijn nadelen. In de zomer stinken die vuilnisbakken als de pest. Dan vind ik een systeem zoals in Valencia beter. Aan zee heb je er in bijna iedere straat containers waar je je afval kwijt kan. De hitte speelt uiteraard een rol, en afval een week bewaren is er geen optie. |
Citaat:
|
Citaat:
De lantarenpalen (Patrick, begrijp me niet verkeerd ;-) ) hebben haken waar je de vuilniszak aan kan hangen. Tegen de meeuwen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als je het niet begrijpt dan kan ik je niet helpen. Eenvoudiger uitleggen is quasi onmogelijk. En, het is niet omdat je K&K-quarantaine hebt gekregen dat je hier lastig moet komen doen. |
Citaat:
Als gewoon nee zeggen op een vaststelling die ik deel ook al lastig doen is dan weet ik het niet meer. |
Citaat:
(Ik was gisteren aan 48.000) |
Citaat:
|
Citaat:
Mijn vuilnisbak stinkt nooit. Ik doe alles in zakken en zorg ervoor geen vochtige dingen in de bak te gooien. Zo is er nooit een probleem. |
Citaat:
En proficiat met uw 48000! Ik moet hier nog mijn best doen om dat in te halen :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Een eikel is eigenlijk een gigantische ciltoris met een plasgaatje in.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:02. |
|
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be