![]() |
|
Citaat:
Ik zou die dans ook wel willen leren! :-) |
't Smidje. Van Laïs. Nog steeds de beste versie.
Of het de originele versie is weet ik niet. Het is alleszins mooi. |
Silly Symphonies - The Skeleton Dance
https://www.youtube.com/watch?v=vOGhAV-84iI Grappige cartoon :-) Ik ga nu maffeuuuuh :sleeping: |
Een mens zou beginnen twee keer na te denken vooraleer een kabelbaan te gebruiken.
VRT Het kindje van 5 blijkt het te overleven. Dat ze de onnozelaars een paar jaar de bak indraaien. |
Goedemorgen psychologen, psychiaters en andere therapeuten :-D
|
Die mensen hebben ook wat aandacht verdiend ;-)
|
Citaat:
Ik schreef eerst "zielennijpers" maar dat bleek niet correct te zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik voorzie een epidemische burn-out in deze sector. |
Citaat:
Daar krijg ik nog niet zo direct een burn-out van :-) |
Citaat:
|
Ik ga naar dromenland.
Slaapwel :sleeping: |
1 Bijlage(n)
DDT is 70 geworden. Dat heb ik gedurende twee uren tijdens "De madammen" mogen horen.
Of, hoe een bekkentrekker rijk kan worden. Bijlage 114395 Soms vond ik hem leuk, in FC De kampioenen. Twee shows gezien destijds. En dan vond ik het genoeg. Te veel herhaling. |
Citaat:
En dat overlevend jongetje ocharme; 't valt nog af te wachten of dat kind erbovenop komt. Mss lichamelijk wel maar geestelijk? Zo alleen zonder mama en papa :cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry: Schandalig dat ik las dat de kabelbaan "nochtans" 5 (VIJF!) j geleden nog nagekeken werd. 8O Dat zou toch minstens halfjaarlijks moeten! Pffffff. |
Citaat:
Spijtig genoeg ben ik geen psychiater :lol: |
Citaat:
Ik heb ook therapie gekregen na de dood van mijn kleinkindje. Gewone therapie + EMDR en ik moet zeggen: dat heeft me echt meer rust gegeven. Chapeau voor die mensen! |
Citaat:
Tja, ik mag de Jaques wel. |
Citaat:
Ik denk dat "FC de kampioenen", en "De 3 wijzen" zijn carrière hebben gemaakt. Hoe dan ook, hij was goed in zijn rol. |
Citaat:
|
Goedemorgen mensen met slecht karma :-D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:41. |
|
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be