![]() |
|
Bedankt voor de tip, Rudy. Ik heb het gevonden : instellingen, taal, Nederlands ... En hij marcheert weer!
Controle : vandaag sgreif ik geen fauten ;-) |
Citaat:
Vanaf nu wil ik geen enkel skrijffout meer zien. Slapwel. :sleeping: |
Citaat:
Citaat:
zzzzlaap wel :sleeping: |
:sleeping:
|
Respect voor de redders aan zee, ook al kan alle hulp al eens te laat komen.
|
Citaat:
Het zijn dus inderdaad ook gewone mensen zoals u & ik !! Ik ga nu maffeuuuuh :sleeping: |
Goedemorgen heksen :-D
|
Bestaan heksen? Wicca is "in".
|
Heks: "vrouw die kwaad, lastig en nijdig is" -> feeks (Van Dale)
Ik denk dat ze bestaan :) |
Citaat:
Hoe dan ook, het zal maar je zoon zijn. |
Vandaag de enige, échte moederkesdag! Een fijne dag was het! :-D
|
Citaat:
Misschien wat laat, maar toch een fijne moederkesdag gewenst Marie. Hopelijk was het leuk. |
Citaat:
Eerst een aperitief, dan Tagliata di manzo su letto di rucola e grana a scaglie (fijngesneden rundsvlees met parmezaanse kaas, rucola ...). Nagerecht: Tartufo (chocolade ijsbonbon met crème anglaise), koffie en tenslotte een limoncello. Aanrader! |
Citaat:
Die tartufo, dat moet ik mij eens aanschaffen. Toegegeven, ik heb toch eens moeten opzoeken wat het is en hoe het er uitziet. Moet goed zijn, en ik zou niet weten waar je dit hier in een eetgelegenheid kan bestellen. |
Goedemorgen internet :-D
|
Mijn internet ging deze morgen vreselijk traag. Ik was geïrriteerd. Tot ik bedacht dat het internet wel eens helemaal zou kunnen uitvallen voor een lange periode.
Hoe leefde ik 25 jaar geleden zonder internet? Ik miste het niet want ik kende het niet. Nu ken ik het en ik kan het niet meer missen. |
Citaat:
Het internet maakt het leven wel iets gemakkelijker: minder verplaatsingen, minder papier. Vergelijken met vroeger kan, maar de maatschappij, in alle vormen past zich aan. Wie nu niet kan communiceren via internet, of het nu via pc is of smartphone, is gehandicapt. Stel je voor dat het internet volledig wordt lamgelegd. De maatschappij is gewoonweg niet meer voorzien op een leven zonder. Dan wordt het chaos. Tijdens de lockdown heeft het internet toch iets positiefs als het om communicatie gaat. |
Internet werkt verslavend, maar je kan er ook wijzer van worden.
Het is alle wijsheid in de huiskamer. Fake of niet. |
Goedenmorgen iedereen :-D
Ik ga :sleeping: |
Goedemorgen gedachten :-D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:47. |
|
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be