![]() |
|
Toch een slaapwel.
:sleeping: |
Goedemorgen, lekker vroeg op vandaag!
|
Goedemorgen vergeetkoppen :-D
|
De vergeetkop ben ik, ik ben Politics de laatste dagen volledig vergeten ;-)
|
Citaat:
Goeiemorgen en slapwel zeggen tegen jezelf is nu ook niet wat het moet zijn :-) Hoe dan ook, het forum efkes vergeten zou ik ook eens moeten doen, kwestie van eens af te kicken. Het werkt verslavend. Ik overweeg een weekske ballingschap te vragen. |
Citaat:
Ik overweeg om dat in de toekomst regelmatig te herhalen :-) |
Citaat:
|
In de tuin werken, ik doe dat niet graag, en zeker niet als het gras een halve meter hoog staat.
Alles groeit momenteel als zot. |
Goeienamiddag iedereen :-D
|
Citaat:
|
Ik wou me hier nog eens een half uur komen amuseren maar als ik dan direct zo'n titel zie als "hoe hangt de wc-rol" dan vraag ik me toch af hoe dit forum mijn intelligentie kan aanspreken. Maar goed, ik geef niet op en zal eens in de andere subfora gaan kijken.
|
Citaat:
En het antwoord is.... (tadaaaa) de WC-rol rolt weg van u, en het spoel rolt naar u toe. (Hang misschien wel een beetje af van hoe dik het spoel gewikkeld is) |
Citaat:
Voor wie zich geroepen voelt, misschien kunnen deze wat soelaas brengen. :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Uiteindelijk was het een gefrustreerd ventje die er in slaagde massamoorden te plegen. Slecht onderwerp. Hopelijk morgen iets meer dagdagelijks. |
Citaat:
Dit waren Hitler-internet satires die opgerakeld werden. (necromanced ?) Afijn , humor, weet je wel ? 8-) Maak je daar niet zo druk om. In de plaats daarvan kan je het spoelraadsel oplossen. ;-) |
Goedemorgen afgespoelden :-D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:14. |
|
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be