![]() |
|
Citaat:
Reptielen zoals een krokodil worden oud. Koudbloedig, trage ademhalingen. Hehe.... |
Het gaat niet om de persoon voor wie je het doet. Het gaat erom dat je het doet. Het kan ook een charlatan zijn. Het gaat om de daad, niet het woord.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ben je filosoof ? |
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben helaas een haas , en smeer'm weer ;-) |
Citaat:
|
|
Citaat:
In het Vlaams is die van een haas gepoept. Wat minder proper (netjes) klinkt. https://www.ensie.nl/betekenis/van-e...s-gepoept-zijn |
|
Maffeuuuuh :sleeping:
|
Citaat:
Nu, 2 weken later ongeveer voel ik me nog altijd moe en zwak pfff. Voor een griep is het schijnt nog te vroeg maar wat ik had was echt geen verkoudheid. Ik heb me nog nooit ZO ziek gevoeld als 2-3 weken geleden. Ps: ik heb na de eerste symptomen een coronatest laten doen. Uitslag= negatief. |
Citaat:
Het verkoudheidsseizoen is terug op gang. Ik las zojuist dit: VRT NWS: Verkoudheid of covid 19 Hier is het met beiden snotteren. Echte verkoudheden. Albertine heeft daarjuist een zelftest gedaan. Negatief. |
Citaat:
|
Citaat:
Volgens hem is een zelftest niet altijd accuraat, omdat de meeste mensen het "wattenstaafje" niet ver genoeg in hun neus inbrengen. Wat ik begrijp trouwens! Ik zou het zelf ook niet (denk ik) ver genoeg durven inbrengen. |
Citaat:
|
Citaat:
Als er geen grondige reden is om een coronatest te ondergaan dan zou ik het nooit doen. Wat bereik je uiteindelijk als het resultaat positief is. Misschien is het beter dat je het niet eens weet. Ik weet wat griep is, en ik weet wat je moet doen: in je bed kruipen en uitzweten. Het spijtige is dat iedere anomalie wordt gelinkt aan corona. Een hoestje of regelmatige niesbui volstaat. Ik zal er geen tekeningkske van maken. Wantrouwen. Hoe dan ook. Het is goed dat je fijn en gezond, en met de nodige humor en enthousiasme terug op het forum bent. |
Morgen is het vrijdag.
Slapwel :sleeping: |
Goedemorgen zelfverwijzende mensen :-D
|
Als zelfverwijzende zinnen bestaan, bestaan zelfverwijzende mensen mogelijk ook ;-)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:39. |
|
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be