Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   NSV betoging; Leuven moet plat... (https://forum.politics.be/showthread.php?t=120902)

Txiki 6 april 2009 16:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 4050339)
Die vraag had ik me ook al gesteld ;-)

Zou er een strijdversie zijn van:

?

:lol:

Misschien die leliekes van de Fransen en de leliaerts?

largo_w 6 april 2009 16:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jarno (Bericht 4050351)
Geen idee. Ik heb enkel in Leuven een verklaring afgelegd waarop ik kreeg te horen dat ze overeen kwam met de camerabeelden. Sindsdien niets meer van gehoord.

Kom nog eens fier uw relaas doen als ze U die rekening opsturen hé...en jawel hoor ik hoop echt dat ze U de rekening opsturen!

AdrianHealey 6 april 2009 16:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jarno (Bericht 4050311)
Als een student die aan het linkse kraakpand passeert wordt verrot geknuppeld dan was het een fascist die het kraakpand bestormde,

Ik heb nog geen mening over dat voorval, maar het linkse verhaal vind ik in ieder geval niet geloofwaardig. Bijna even geloofwaardig als jouw verhaal.

Citaat:

valt een groep linksen andersgezinden aan dan waren het pacifisten die door een fascistische knokploeg bijna dood werden geslaan.
Dat is helemaal niet wat ik heb beweerd. IK heb enkel en alleen gezegd dat het volkomen ongeloofwaardig is dat de kerel die het hardst aan toe was, ook maar enige act van agressie gedaan zou hebben, omdat ik die kerel nu eenmaal ken.

Dat gij daar vanalles wilt bijsleuren, is uw zaak. Ik heb die zaken in ieder geval allemaal niet beweerd en, meer, ik wil die zelfs niet impliciet bedoelen. Het enige wat ik gezegd heb is dat het niet geloofwaardig dat die kerel echt aangevallen heeft. Als jullie verhaal van gevaarlijke troepen linksen al waar zou zijn - wat zou kunnen, maar de meeste linksen zijn echt wel laf, dus ik vind het wat raar - dan nog hebben jullie/jij degene bij elkaar geklopt die wrslk bij de meer vreedzamen was. Dat zegt ook wel genoeg over jullie heldhaftigheid; die perso(o)n(en) eruit pikken die er het ongevaarlijkst uitzien.

Citaat:

Och ja, de camerabeelden en het politieonderzoek zal de waarheid wel aan het licht brengen.
Ja en dat zl in ieder geval niet zo zijn dat die kerel jullie heeft aangevallen. Maak dát de kat wijs.

largo_w 7 april 2009 11:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AdrianHealey (Bericht 4050413)
dan nog hebben jullie/jij degene bij elkaar geklopt die wrslk bij de meer vreedzamen was. Dat zegt ook wel genoeg over jullie heldhaftigheid; die perso(o)n(en) eruit pikken die er het ongevaarlijkst uitzien.

lijkt me meer voor de hand liggend, ja ;-)

Honoré gepluimd 7 april 2009 18:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AdrianHealey (Bericht 4050413)

Dat is helemaal niet wat ik heb beweerd. IK heb enkel en alleen gezegd dat het volkomen ongeloofwaardig is dat de kerel die het hardst aan toe was, ook maar enige act van agressie gedaan zou hebben, omdat ik die kerel nu eenmaal ken

Tja mogelijk ken je die kerel, maar hoogstwaarschijnlijk heb je hem nog nooit gezien zo stoned als een garnaal en opgefokt door linkse haatpropaganda ?
Soit alles staat op film de waarheid zal wel aan het licht komen !

artisjok 7 april 2009 18:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Honoré gepluimd (Bericht 4051909)
Tja mogelijk ken je die kerel, maar hoogstwaarschijnlijk heb je hem nog nooit gezien zo stoned als een garnaal en opgefokt door linkse haatpropaganda ?
Soit alles staat op film de waarheid zal wel aan het licht komen !

Mogelijk heb jij al iemand gezien opgefokt door haatpropaganda, hoogstwaarschijnlijk heb jij nog nooit iemand gezien "zo stoned als een garnaal"

Tamam 7 april 2009 22:10

zelf al was ie agressief... 25 tegen 4... details !

de andere 24 stonden er op te kijken en waren ondertussen een nieuw jointje aan het krullen ofzo ?

AdrianHealey 8 april 2009 00:08

Citaat:

Die jongen krijg je niet opgefokt, denk ik. Die jongen 'haat' ook niet echt. Die is gewoon sociaal voelend.

Van weed wordt je niet agressief.

Soit alles staat op film de waarheid zal wel aan het licht komen ![/quote]

AdrianHealey 8 april 2009 00:08

Citaat:

Die jongen krijg je niet opgefokt, denk ik. Die jongen 'haat' ook niet echt. Die is gewoon sociaal voelend.

Van weed wordt je niet agressief.

Honoré gepluimd 8 april 2009 07:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sarah (Bericht 4052293)
zelf al was ie agressief... 25 tegen 4... details !

de andere 24 stonden er op te kijken en waren ondertussen een nieuw jointje aan het krullen ofzo ?

Dat weet ik niet, vraag dat aan Jarno die was er blijkbaar bij.
Linksen zijn erg goed in het gooien van stenen e.d. maar hebben doorgaans veel minder praat in een rechtstreekse confrontatie zelfs bij overtal.
Het is trouwens ook niet zo verwonderlijk dat iemand uit een grotere groep er het "ergst" aan toe is.
Misschien kan iemand als Geert Cool nog eens vertellen hoe een grote groep linksen het onderspit moesten delven tegen een handvol rechtsen (Gent, enkele jaren geleden na NSV betoging):twisted:

van Maerlant 8 april 2009 11:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door largo_w (Bericht 4037979)
Als ze NSV betogingen gewoon verbieden dan gebeurd er nog veel minder...
Wat een nutteloze zever.
Net toback op tv "dit kan toch niet; dit is zinloos en geldverspilling"
WTF?:| Kon hij dat niet denken VOOR hij die klakkedragers liet rondlopen in hun nazistoet?

Jezus, het schuim stond u toen echt op de lippen zeker? :lol:

largo_w 8 april 2009 11:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant (Bericht 4052698)
Jezus, het schuim stond u toen echt op de lippen zeker? :lol:

Valt best wel mee... ik betaal nog geen belastingen u see!

Tamam 8 april 2009 11:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Honoré gepluimd (Bericht 4052482)
Dat weet ik niet, vraag dat aan Jarno die was er blijkbaar bij.
Linksen zijn erg goed in het gooien van stenen e.d. maar hebben doorgaans veel minder praat in een rechtstreekse confrontatie zelfs bij overtal.
Het is trouwens ook niet zo verwonderlijk dat iemand uit een grotere groep er het "ergst" aan toe is.
Misschien kan iemand als Geert Cool nog eens vertellen hoe een grote groep linksen het onderspit moesten delven tegen een handvol rechtsen (Gent, enkele jaren geleden na NSV betoging):twisted:

ik zit hier al gans het topic te zagen voor details tegen Jarno. maar hij heeft liever oog voor zinsconstructies die vreemd zijn volgens hem e.d.

dat linksen slechtere vechters zijn (of dat iets is dat jullie radicaal rechtsen fier op mogen zijn laat ik buiten kijf), en dat manipulatie in de media ook door links gedaan wordt ga ik niet ontkennen overigens.

maar toch, 25 agressors tegen 4 . 8O

Linkse Vogel 20 april 2009 20:45

heej jarno... ik wacht nog steeds op een antwoord weet je wel?!? zwak hoor...

Jarno 21 april 2009 16:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Linkse Vogel (Bericht 4048951)
Aha. Dan kunt u ons ook vertellen hoe dat het precies verlopen is met zoveel mogelijk details? Want ik veronderstel dat veel mensen niet zo goed begrijpen hoe dat een klein groepje van 4 iemand in het ziekenhuis slaat met een paraplu (gebroken kaak en vocht op het hersenvlies) terwijl er 24 anderen aan zijn kant stonden. Ik dacht dat die linkies zo gewelddadig waren? Toch zijn jullie 4 er zonder kleerscheuren vanaf gekomen?

Leg het eens duidelijk uit, daar hebben we al lang genoeg op gewacht, op een verslag van een ooggetuige (insider?) en kom nu niet af met de Punische Oorlogen of met Troje, want dat is larie, dat weet u even goed als ik. 25-4, dat zijn de feiten volgens u.

Volgens uw redenering is het dus blijkbaar onmogelijk iemand met een slag goed te raken terwijl er vierentwintig anderen bij zijn?

Indien u in detail de feiten wilt kennen raad ik ten stelligste aan het proces bij te wonen. Aangezien de feiten zo ernstig waren volgens u en de uwen zal dat er wel komen. Of het moest zijn dat uit de camerabeelden blijkt dat de heer Proost niet door een bende gewapend fascistisch tuig is aangevallen maar zelf aan de oorzaak van het conflict lag?

Bovendien is dit een zinloze discussie daar u toch niets van mijn woorden gelooft.

sperma 16 oktober 2010 11:03

Leuven, une ville belge

Metternich 16 oktober 2010 11:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sperma (Bericht 5035234)
Leuven, une ville belge

En...?

Tamam 16 oktober 2010 12:19

respect wel ergens als je 'r in slaagt iemand een gebroken kaak te slaan met een paraplu.:) waar zijn die beelden trouwens?

Boontjes 16 oktober 2010 21:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 4050352)
Misschien die leliekes van de Fransen en de leliaerts?

Iets tegen? Was immers OOK het embleem van de Graven van Vlaanderen!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be