AdrianHealey |
6 april 2009 16:55 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jarno
(Bericht 4050311)
Als een student die aan het linkse kraakpand passeert wordt verrot geknuppeld dan was het een fascist die het kraakpand bestormde,
|
Ik heb nog geen mening over dat voorval, maar het linkse verhaal vind ik in ieder geval niet geloofwaardig. Bijna even geloofwaardig als jouw verhaal.
Citaat:
valt een groep linksen andersgezinden aan dan waren het pacifisten die door een fascistische knokploeg bijna dood werden geslaan.
|
Dat is helemaal niet wat ik heb beweerd. IK heb enkel en alleen gezegd dat het volkomen ongeloofwaardig is dat de kerel die het hardst aan toe was, ook maar enige act van agressie gedaan zou hebben, omdat ik die kerel nu eenmaal ken.
Dat gij daar vanalles wilt bijsleuren, is uw zaak. Ik heb die zaken in ieder geval allemaal niet beweerd en, meer, ik wil die zelfs niet impliciet bedoelen. Het enige wat ik gezegd heb is dat het niet geloofwaardig dat die kerel echt aangevallen heeft. Als jullie verhaal van gevaarlijke troepen linksen al waar zou zijn - wat zou kunnen, maar de meeste linksen zijn echt wel laf, dus ik vind het wat raar - dan nog hebben jullie/jij degene bij elkaar geklopt die wrslk bij de meer vreedzamen was. Dat zegt ook wel genoeg over jullie heldhaftigheid; die perso(o)n(en) eruit pikken die er het ongevaarlijkst uitzien.
Citaat:
Och ja, de camerabeelden en het politieonderzoek zal de waarheid wel aan het licht brengen.
|
Ja en dat zl in ieder geval niet zo zijn dat die kerel jullie heeft aangevallen. Maak dát de kat wijs.
|