![]() |
Citaat:
Ik begrijp wel dat jij mij het zwijgen wil opleggen, maar je zal iets anders moeten bedenken. Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=207 Maar daar kon je geen antwoord op geven. |
Citaat:
![]() Jij bent evenveel verantwoordelijk voor die miserie als alle andere kapitalisten naar wie je een vinger wijst. Als IT'er waarschijnlijk zelfs meer als de meeste. |
Citaat:
Daarom zal deze wereld nooit veranderen. Gebrek aan inzicht. Wilskracht. Moed. |
Citaat:
|
Citaat:
Indien ik zo obsessief bezig ben met 't vermanend vingertje naar anderen te wijzen, volg ik m'n eigen principes, ik loochen die principes niet en geef 't goede voorbeeld. Ik ben tegen dierenleed, actief lid van verschillende dierenrechtenorganisaties; ik eet bijgevolg geen dierenvlees. Citaat:
Ik ben blij dat ik jou kan lezen, ik zou zelfs graag willen dat de hele wereld je leest. Citaat:
|
Citaat:
Dit kapitalistische systeem is het beste dat er is. Een beter alternatief bestaat er elders niet. Al die gelukszoekers die tot hier kruipen komen omdat dat kapitalistische systeem een neveneffect waarborgt die ze in hun armoelanden niet hebben : een goede SZ, die zij helaas (maar ook de sossen) als eeuwige hangmat zien. Zonder kapitalisme kon jij boomschors eten zoals in N-Korea, tenzij je bij de linkse apparatsjiks behoort, die hun versie van een kapitalistisch systeem voor eigen gewin en plezier voorzien. |
Citaat:
|
Citaat:
Klagen en zagen , terwijl het nergens beter is. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik kan zelfs niet in het zwart werken , want mijn inkomsten (commissie lonen ) worden door de verzekeringsmaatschappijen rechtstreeks aan de fiscus gemeld. |
Citaat:
Ik ben in die 15 jaar 2 keer een week op verlof geweest 1 keer een week naar Bretagne (Aurey) en 1 keer een week op Ameland. Mag het dan a.u.b. dat ik er iets aan overgehouden heb. Het tegendeel zou maar triestig zijn. :cry: |
Citaat:
Begrijp dat dan toch, dat is 'rechtvaardigheid'! :silly: Internetmoraalridder uithangen is zo makkelijk. ;-) |
Citaat:
Heb jij eigenlijk wel principes. |
Citaat:
Een goede SZ is nu niet echt eigen aan het kapitalistisch systeem. Dat is nu één van die correcties. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:24. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be