Klojo eerste klas |
7 februari 2014 16:30 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique
(Bericht 7005755)
Sla er je cursus 'begrijpend lezen' maar eens op na. Jij zit in jouw interpretatie samengestelde feiten uit elkaar te trekken. Wat wiskunde-afdeling logica er bij komt te zien is mij een raadsel.
De Vlaamse regering spreekt trouwens van een Billijke oplossing. Dat is een juridische term. In duidelijke taal komt het er op neer dat de Vlaamse overheid de gepleegde fraude niet gaat rechtzetten. Dit omdat de sop de kolen niet waard is en omdat de administratie zelf correcter en sneller had kunnen ageren.
Wat mij niet stoort is dat er wordt gekozen voor een billijke oplossing. Mij stoort wel dat men een kat geen kat durft noemen. Blijkbaar behoren leraars nog altijd tot de notabelen die vrij zijn van het plegen van fraude.
|
"""" De oorzaak van de vergissing ligt bij het feit dat AgODi vroeger achterstallig salaris tot tien jaar na datum uitbetaalde.( De vergissing ligt bij de AgODi) Dat gebeurt bijvoorbeeld wanneer een leerkracht foute informatie heeft doorgegeven. (dit is enkel een aangeven van waarom er wordt uitbetaald, niet van de oorzaak van de vergissing)""""
't staat er nochtans in : """de oorzaak van de vergissing ligt bij AgODi""", en de daaropvolgende "dat" verwijst naar "uitbetalen van achterstallig salaris""". Is echt niet zo moeilijk, hoor.
Maar als je halsstarrig vasthoudt aan wat jij er van maakt, namelijk "fraude door de leraars" zie je op de duur niks anders meer, hé....
En waar jij nu haalt dat de term 'billijke oplossing' een juridische term is ? Linkje ?
Er staat overigens dat de FOUT VAN DE AgODi niet zal worden rechtgezet, niet 'de gepleegde fraude'.. Begrijpend lezen, bis....
|