fernand |
16 september 2004 16:00 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GC
Scan die artikels in en geef aan waar er staat dat met stenen gegooid is naar die bus. Ik stond niet bij de eerste rij die naar die bus gelopen was. Maar ook op een aantal rijen verder is het mogelijk waarnemingen te doen. Ik kom altijd uit voor mijn daden. En ik heb er geen probleem mee om in te gaan op daden van anderen die ik gezien heb. Maar nu ben jij aan het liegen dat er met stenen gegooid zou zijn naar een bus.
Daarom herhaal ik bij gebrek aan antwoord:
Een eenvoudig vraagje: indien die anarchisten met stenen hadden gegooid, was die bus er dan heelhuids uitgekomen of niet? Want ze stonden toch wel echt dicht tegen die bus - er is zelfs op gebonkt geworden. Ik heb geen enkel belang om die anarchisten goed te praten, maar je moet de waarheid niet telkens opnieuw verkrachten.
De lezer die in staat is na te denken zal wel weten dat een bus veel ramen heeft, dat stenen daar niet goed voor zijn, dat een bus die zonder brokken door stenengooiers kan rijden niet van deze planeet is en tenslotte dat Fernand hier leugens verkoopt.
|
Die bus is moeten verder rijden van de politie. En het was een koor die in de bus zat welke moest optreden ten voordele van de "verdraagzaamheid".
En geertje, U weet het evengoed als ik waar u HET BEWUST KRANTENARTIKKELKE KUNT VINDEN!
Uw bende crapuul heeft met stenen gegooid naar de congresgangers en naar de bus! En dat is het laatste wat ik er nog over zeg.
Maar iedere maal wanneer U de heilige wil uithangen zal ik het hier herhalen welke lafaards er in Uw beweging zitten. Kloppen durven ze niet omdat ze bang zijn van slaag. Maar op afstand stenen gooien, daar zijn ze de man voor.
Een capuleuze en laffe bende heeft U als aanhang!:evil:
|