![]() |
Citaat:
maar ik vrees dat moslims dit als provocatie gaan aanzien, aan het opdringen van een Christelijk symbool. |
Citaat:
Waar lees je dat ? Waar lees je dat van de "oudere of jongere generatie " ? Je duim ? Want ik vind daar niets over . |
Citaat:
|
Citaat:
Mijn mening daarover is gekend . |
Citaat:
Misschien een linkje ? |
Citaat:
Waarom kunnen ze het niet pragmatisch oplossen? Of je wilt toch niet zeggen dat het niet in hun aard ligt om de zaken pragmatisch en niet sectairder aan te pakken? |
Citaat:
Goh! Dat is nog eens durven. |
Citaat:
allemaal zo'n brave zielen zijn? waarom vluchten ze nu pas? oorlog is al vijf jaar bezig. als WOI en II hier uitbrak heb onze ensen geen 4jaar gewacht om te vluchten hé |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
dat is nu typisch westerse maatschappij praat. ipv allemaal in éénheid te reageren . zijn er die als een kleuter reageren met te zeggen , oe jij hebt het IQ van een mossel. |
Citaat:
http://www.dewereldmorgen.be/artikel...laamse-kranten Sorry hoor , lijkt me nogal een links nestje te zijn . En een ernstige bron vond ik niet . |
Citaat:
http://www.standaard.be/cnt/dmf20150924_01884647 Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Tenzij je natuurlijk op een onbestaande organisatie afgaat , dewelke hun naam en gedachten ontsproten zijn aan het brein van een hournalist van "dewereldmorgen". |
Citaat:
|
Citaat:
De term "Vlaamse moslimwereld" heb ik niet gezien . Met mijnheer Laytouss heb ik geen probleem , behalve dan ééntje . Waarom moeten schenkingen via de moskee gaan ? Is het rode kruis , artsen zonder grenzen , enz... dan geen goed doel ? Of willen we een wij/zij debat over goede doelen ? De ongelovige arme krijgt niets en de arme moslim moet geholpen worden . Triestige houding . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
maar goed, feit blijft dat de moslimwereld geen monolitisch blok is zoals hier beweerd wordt.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:32. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be