![]() |
Citaat:
Hier, in mijn branche, is dat een pak minder, al gebeurt dat ook in het bedrijfsleven. Er heeft zelfs net onlangs nog een leidinggevende een officiële klacht aan zijn (natte onder)broek omdat hij een collega seksueel getinte mails verstuurde. Maar het wordt in stilte onder de mat geveegd, de juffrouw in kwestie is al vertrokken. Toch al meerdere jonge dames zich weten laten grijpen van oudere mannen met wat positie in bedrijven. Zelfs eentje dat achter gesloten deur in het EHBO hokje de inventaris aan het opnemen was met de personeelsdirecteur....Gans het fabriek lag te rollen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Misschien heb ik een hoog libido, maar ik zou Maaike Cafmeyer kunnen doen. Wie weet heeft die een mooi lijf (mooie borsten alvast) en presteert die goed in bed. Humor heeft die ook en ze spreekt overal West-Vlaams. Dat heeft toch iets. En echt lelijk vind ik die niet van gezicht, enkel speciaal. Acquired taste.
Maar vrouwen lastigvallen gaat me te ver natuurlijk. We weten wel dat het overal in dat wereldje voorvalt. Net als in dans- en gymnastiekclubs. Hoe ver ging die BDP eigenlijk? Met zoveel klachten zou ik denken dat indien hij enkel wat flirtte er enkelen hem toch nog zouden verdedigen. |
Moet iets hebben om over te roddelen.
Rangen en standen bij den baas..... |
Citaat:
Rangen en standen, meer niet.... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Normaal moet je een kasteel binnendringen en de vlag afnemen zodat de afgang van de chef compleet is. Maar baas heeft genoeg geld om zich zulke grapjes te veroorloven.
? Wat interesseert het mensen eigenlijk wat anderen doen? Zelf zo'n saai leven? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
Eerlijke manier? Streepjes voor vind je overal.... Sommigen kunnen dat niet verkroppen. Dump een Ferrari of 3,'die wolf in je tuin, en die Russische hoer.... Is allemaal wat of was t allemaal wat... |
Maaike Cafmaier ook. Blijkbaar nam Bart zijn rol in Het Geslacht De Pauw een tikje te ernstig.
|
Voor de éne is een "pikante" SMS een aanslag op hun vrouwelijkheid. Terwijl andere juist meer verwachten ..tot de seksuele daad toe.
Ja, die rechter zal hiervoor wel eens in zen (bovenhaar) krabben. ;-) Wat voor mij in deze heel belangrijk is: Of die vrouwen al dan niet een duidelijke NEE op dergelijk elektronisch verkeer geantwoord hebben. Als ze geen antwoord stuurden... kan het lijken dat het toch niet zo erg was. Als iemand je zo ver drijft, dat het een proces waard is. Dan doe je dat meteen. Nu is het precies, dat ze het toen niet zo erg vonden, om hun job te kunnen behouden. Dat is mijn mening. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:24. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be