![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Maar BHV is het schoolvoorbeeld waarom we er niet in zullen slagen om België te splitsen, toch niet de eerst komende decenia. En ik heb echt geen goestink om zolang te moeten wachten eer er beterschap komt in dit land, ik begin liever met de problemen aan te pakken die aan te pakken zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
De echte reden van het CS is niet de zogenaamde 'racistische kant van het VB maar zijn separatistische.
De bestrijding van die partij was echter zo extreem dat het ze er enkel voordeel uit haalde. Waar het om gaat is dat er in dit land alles aan gedaan wordt om wat uit Vlaamsgezinde hoek komt te boycotten. Vergeet ook niet dat politiek Belgique invloed uitoefent via de Franse grootloge en het bedrijfsleven. Daarbovenop zijn drie van de vier machtigste mannen van Belgique (niet toevallig) van adel... Je vindt die mannen zelfs terug in de Gentse rechtbank... |
Citaat:
Maar dat het internet effect hééft kan niemand meer ontkennen. |
Citaat:
Wat is er extreem-rechts aan een actie tegen het koningshuis? Is dit een rechts thema? Volgens mij niet, en dit wijst dus nog maar eens op het feit dat onze tegenstanders ons willen afschilderen als extreem-rechts omdat Jan Modaal ons dan minder sympathiek zou vinden. D�*t is hypocriet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ergerde me enkel aan het feit aan de manier waarop jullie tewerk gingen, jullie hadden onze bezoekers gewoon in het nauw gedreven en omsingeld. Zoiets doe je niet. Je mag van mij gerust je mening verkondigen maar elementaire beleefdheid kennen jullie blijkbaar niet. |
Citaat:
Heb jij nu echt niks beter te doen, manneke? Leren bijvoorbeeld? Of is wat staan schreeuwen tegen oudere mensen die een feestdag van een andere regio vieren, of een staatsbezoek waar talrijke Belgen én Nederlanders naar uitkeken verstoren belangrijker dan dat? :roll: |
Citaat:
Wat echter ontbreekt is overzicht, je kan op't internet enorm veel terugvinden over de politiek, mits je lang genoeg zoekt, een neutraal, centraal punt met alle info zou dus meer dan welkom zijn. |
Citaat:
Jij maakte toch niet zoveel problemen toen Yann dreigde met een tweede repressie? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Aan hem had je pas wat gehad... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:55. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be