![]() |
Citaat:
Circe is niet de meest fijnzinnige poster, ze is geobsedeerd door de islam en bijna nog koranvaster en fundamentalistischer dan de eerste de beste buurtimam maar ze is geen raciste die aanzet tot geweld. In al die jaren dat ze hier post heeft ze dat nooit gedaan, het past gewoonweg niet in haar stijl van forummen. Het was een ironische reactie op de niet-serieuze openingspost van Eno2. Daarnaast: zie de allereerste betekenis van ''droppen'': http://www.woorden-boek.nl/woord/droppen Natuurlijk is dit geen hoogstaande opmerking in een diepgaande discussie, de draad leende zich daar ook niet voor, maar nogmaals: je moet wel van erg slechte wil zijn om er een serieuze oproep tot geweld in te zien. Daarnaast heeft ze ook nog eens verduidelijkt wat ze bedoelde. Dan het volgende voorbeeld. Let goed op wie er het eerst het woord ''deporteren'' in de mond neemt en wie daar semi-serieus, met een smiley, op reageert: Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Ik zou veeleer maar al te graag wat ernstige radicaal-linkse opinies in de media aan bod zien komen, maar blijf wat dat betreft nogal op mijn honger zitten. Aan hersenloze 'loft-linksen' daarentegen is er - helaas - blijkbaar géén gebrek. Ik zou haast geneigd zijn daar een 'typisch extreem rechtse fascistische' tactiek/strategie achter te vermoeden. |
Citaat:
|
Citaat:
omg ... 8O8O8O :| En zeggen dat ik nog ooit serieus ben ingegaan op de berichten van W. Ik wist niet dat zijn forumreputatie zo bedenkelijk was. Overigens apprecieer ik jouw bijdragen aan dit topic. Ik ben het er over de hele lijn volmondig mee eens (zij het dan dat ik niet kon oordelen over W.). |
Citaat:
|
die smiley met zijn zonder-jihaat straat, dat vind ik wel leuk.
Wie wil er nu jihad in zijn straat? Maar alle moslims verwijderen, dat is xenofobie |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar u zult het toch met me eens zijn dat hier niet iemand serieus oproept tot deportatie. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ken de forummers hier niet persoonlijk, ik moet het - net als u - doen met wat ik lees. Als ik me nu ook al moet gaan verdiepen in iemands karakter of psychologische achtergrond... Maar wat ik al jaren lees van Circe is wel heel veel (door)gedreven anti-religie, vooral anti-islam, maar nooit oproepen tot geweld. En als een bericht meerdere interpretaties mogelijk maakt moet men toch echt uitgaan van forumhistorie. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Kent u hem? Weet u hoe ernstig hij het bedoelde? |
Citaat:
Dictaturen bestrijdt je niet met het schuim op de lippen, maar door het doelgericht wegnemen van de voedingsbodem. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Wij zijn een groepering van bezorgde ex-moslims die van mening zijn dat de islamitische ideologie een gevaar inhoudt voor de vrijheden in onze Belgische samenleving en tegelijkertijd de integratie van moslims in België verhindert. Op deze site zal je ontdekken waarom wij dit denken. Wij zijn van mening dat hoe meer een moslim de Islam toepast, hoe moeilijker het samenleven met niet-moslims verloopt Wij geloven dat het probleem van moslims niet “het te weinig volgen van de Islam” is maar het “teveel volgen van de Koran en het voorbeeld van hun Profeet Mohammed”. http://www.exmoslim.org/wie%20zijn%20wij.html |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Laat ik u dit nog meegeven, geen persoon, forumreglement, CGKR, rechter of regering zal me ooit verplichten de islam en zijn volgelingen anders dan met walging en afkeer te bekijken. Je kan me dan wel muilkorven of bestraffen maar wat ik denk zal niemand me ooit opleggen of voor mij beslissen, niemand. ;-) |
Citaat:
Welkom in Belgie. |
Citaat:
Maar islam is niet aan nationaliteit gebonden. Je mag gerust zeggen dat je niet veel moet hebben van Arabieren en wat voor "moslim" moet doorgaan. Zelfs al was het maar lichte haat en afkeer dat je voelt :lol: Die eerlijkheid zou ik nog kunnen appreciëren. Een racist kan best verschillende nationaliteiten en anderskleurigen in zijn vriendenkring hebben. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik stel ook nergens dat de islam nationaliteit gebonden zou zijn, dat zou pas van idioterie getuigen. Maar het is mij om het even waar ze vandaan komen, met de islam en zijn volgelingen wens ik geen of zo min mogelijk contact. Verder zijn mijn vrienden va allerlei pluimage, zelfs volgelingen van het Mongools Sjamanisme, als het al eens wat "exotischer" moet zijn....geen problemen mee, integendeel. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als u, net als ik, moslims kent die oprecht vriendelijk en verdraagzaam zijn, dan is dat geen verdienste van de islam, maar een verdienste van die mensen in weerwil van de islam. Zij zijn goede mensen, maar slechte moslims http://koenraadelst.bharatvani.org/articles/dutch/islamvoorongel2.html Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...7&postcount=55 |
Citaat:
Je kan moeilijk ontkennen dat je niet veel moet hebben van Arabieren en wat voor "moslim" moet doorgaan. Zelfs al was het maar lichte haat en afkeer dat je voelt :lol: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:15. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be