![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Boomerang in da face, zou ik zeggen. Citaat:
Citaat:
Het ‘vriendenprijsje’ van Hamer komt doordat ie geen (veel te) dure behandeling voorschrijft. S Simpel toch ? Citaat:
Als de patiënt die geestelijke route aankan, is genezing evident, net zoals stress en negatieve emotie ziekte veroorzaken. De logica zelve. Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Zo is ook alleen de patiënt verantwoordelijk voor het eigen herstel. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
"Maar tot op heden (zie document 12 maart 2008) weigert de Universiteit Tübingen, ondanks uitspraken van de rechtbank in 1986 en 1994, om dr. Hamer’s wetenschappelijke werk te toetsen. Evenzo weigert de reguliere geneeskunde om de Germaanse Nieuwe Geneeskunde te bevestigen, ondanks vele verificaties door zowel artsen als beroepsverenigingen." De motieven zijn gekend… Citaat:
Btw, werk jij niet voor een farmareus ? Logisch dat je dan voor je eigen winkel spreekt... "Het boek toont een beeld van de medische wereld vol met opportunisten, zwendelaars, schurken, mafiosi. Persoonlijk voordeel gaat boven het belang van patienten. Voor woekerwinsten directeuren van farmaceutische bedrijven en medische instellingen, de mooie baantjes voor ex-politici en carrierekansen van ook gewone artsen, wordt gekozen voor de duurste behandelingen. De kosten van de zorg worden onnodig opgestuwd. Moord, afpersing, witwassen, beroepsverboden, niets wordt geschuwd in de medische wereld. De belangen zijn te groot." Citaat:
|
Citaat:
Koddig. :) Er zat trouwens nog meer aan dat artikel vast, maar dat zat achter de betaalmuur van DS. |
Citaat:
Exit Joelleke. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Oh ja natuurlijk, nu ga je zeker zeggen dat je ook dokter bent ?:lol: Moet er nog zand zijn ?:lol: |
Citaat:
Eén keer een tumor uitgezaaid is, ongeacht hoe hij daar gekomen is, mag je nog zoveel positieve gedachten hebben als je wil, dat zal uiteindelijk weinig verschil maken. Ik wil probleemloos aannemen dat positieve gedachten in beperkte mate kunnen bijdragen aan het genezingsproces, maar veel moet je daar niet van verwachten. Wat jij propageert, is gewoon het pseudo-wetenschappelijke equivalent van moeder Maria aanroepen en zeggen dat, als je maar genoeg gelooft, Maria je zal genezen. Als je geneest, heeft Maria je genezen en als je niet geneest, is het je eigen fout want dan moest je maar meer geloofd hebben. Een cirkelredenering dus. |
Citaat:
De enkelen met geen dubieuze intenties vervielen gewoon in het prevelen van de voorspelbare algemeenheden, zo van "je overleden tante zegt me dat ze hier heel gelukkig is, ze heeft hier al haar vrienden !" Er is nog geen enkel medium dat een familiegeheim onthuld heeft, of dat verteld heeft dat de recent overleden nonkel Maurice zijn kasbons verborgen heeft in zijn appartement in Knokke. |
Citaat:
Dat is dus uw 'logica'. Ik zou u aanraden om een pallet TP-te kopen in de Aldi en deze met een langwerpig voorwerp in uw bunghole te duwen en voor de zekerheid ook het bunghole onder uw neus. Ok, schat? ;-) En hier een hint voor een nieuwe avatar die u meer op het lijf geschreven is : ![]() |
Citaat:
Maar wat vertellen die doden zoal aan die mediums? Dat was mijn vraag. |
Citaat:
Citaat:
"Een secundaire kanker ontstaat na de schok van de diagnose een dodelijke ziekte te hebben. In de reguliere geneeskunde heten dit uitzaaiingen van kanker. Kanker begint op één plek in het lichaam en zaait zich uit door het lichaam." Citaat:
Jij bent dan ook de geliefde patiënt van de farmamaffia. Citaat:
Het gaat erom dat mensen hun conflict opkroppen en niet naar buiten laten afvloeien. Door het opkroppen van een conflict in zichzelf zal het lichaam reageren door cellen aan te maken die zich tegen het lichaam keren; dat is het algemene kenmerk van de kankercel." Nét iets anders dus, dan het aanroepen van moeder Maria. Maar hey, niets let je om de heilige en dure woorden van de arts te geloven en de bijhorende pillen, stralingen en drankjes van de farmapriesters zonder meer te slikken, hoor. Cheers. Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
https://www.naturopathica.be/nl/cont...nventionele-pr Een achterbaks leugenachtig broodschrijverke, ons Joelleke, die z'n pen met mainstreamleugens gevuld heeft. Dat jij daar als een middelbare scholier intrapt, verbaasd me dan ook niet. |
Citaat:
Citaat:
Mijn gedachten ervaar ik als een regenboog, als een neerslag van de lichtwezens die we zijn, maar dat laatste zal ook niet aan jou besteed zijn, zeker ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
A propos, ik heb al enkele keren gevraagd naar een gedocumenteerd geval waaruit blijkt dat onze antisemitische vriend meer kan dan simplistische, onbewezen theorieën in het rond strooien. Het enige antwoord dat ik krijg, is radiostilte... Eigenaardig. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat wij zeggen houdt geen schuld in, maar persoonlijke verantwoordelijkheid en de lessen van het leven. Lessen die wij onzelf leren. Dit heeft niet te maken met het ontbreken van empathie. Ja, soms manifesteren mensen uitdagingen in hun leven, soms door middel van ziektes. Dit zijn lessen. Sommige mensen kiezen op zielsniveau ervoor om hun fysische lichaam los te laten. Het leerproces stopt niet met de dood van het lichaam. Evolutie van bewustzijn gaat door, en is oneindig. Ik vraag me af welke visie erger is: de visie dat je kanker zomaar kan krijgen door genen, omgeving, pech... enz. Of de visie dat wij allemaal onze eigen realiteit creëeren door de focus van onze gedachten en emoties. Wat wij zeggen is uiteindelijk krachtgevend. Geen enkele ziekte is finaal, wij zijn onsterfelijke wezen. Wij creëeren onze eigen realiteit. Veel mensen met een materialistische kijk zien het leven als een roulette. Ze hebben pech dit ze dit of dat meemaken. Dit is het afschuiven van persoonlijke verwoordelijkheid. Het is geen kwestie van schuld. Er is geen schuld. Er is enkel het creëeren van je realiteit, de reflectie die we zien in ons leven en eventueel ons fysische lichaam. Daar zit de echte bron van empathie. Wetende dat sommige zielen zeer harde en moeilijke lessen voor zichzelf kiezen. Dan kan je alleen maar empatisch zijn. De materialistische kijk leent zich tot medelijden, "o wat heeft die toch geen geluk in het leven". De spirituele kijk ziet een ziel die net zoals vele anderen door zijn eigen issues worstelt. Dit is de basis van echte empathie. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
kijk, ge quote hier een extract uit de biografie van Hamer. Ik wil wel eens dat document 12 maart 2008 zien vooraleer ik verder ga. Citaat:
Van de site van learningGnm: Citaat:
Citaat:
O ja, het feit dat Metastatische cellen werden al aangetroffen in de bloedbaan is ook een probleem voor Hamers hypothese. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik vind het trouwens altijd grappig als ik andere mensen die veraf staan van de "farmamaffia" bezig hoor over hoe het eraan toegaat in de farmawereld... Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Effe de dikke pellen van je ogen halen: "De conferentiedeelnemers hebben vastgesteld: 1 Sinds 27 jaar is de Germaanse Nieuwe Geneeskunde ontdekt en bekend. En ongeveer sinds deze tijd zijn op grond van een artikel van de wereldopperrabbijn Menachem Mendel Schneerson in de Talmoed alle rabbijnen op de wereld verplicht ervoor te zorgen, dat alle patiënten met het Joodse geloof met deze vroeger omschreven als "Nieuwe geneeskunde", nu "Germaanse Nieuwe Geneeskunde" genoemd te worden behandeld. Deze therapie heeft een overlevingskans van 98%. 2 Het erge was, wat opperrabbijn Dr. Esra Iwan Götz ook bevestigd, dat volgens hetzelfde artikel in de Talmoed de niet-joods gelovige patiënten een therapie volgens de Germaanse Nieuwe Geneeskunde onmogelijk moest worden gemaakt. Welhaast onvoorstelbaar is het, dat volgens de bevestiging van opperrabbijn Dr. Esra Iwan Götz, niet enkel alle rabbijnen hebben geweten, dat de Germaanse Nieuwe Geneeskunde juist is en er voor hebben gezorgd dat geen Joodse patiënt met chemo en morfine mishandeld mocht worden, maar dat ook alle Joodse professoren en in het bijzonder de oncologen, die de grote meerderheid vormen, met opzet tweeërlei be- en mishandelingen hebben doorgevoerd. 3. De boycot van de Germaanse Nieuwe Geneeskunde is, ook dat kan opperrabbijn Dr. Esra Iwan Götz bevestigen, niet een kwestie van onwetendheid of ontbrekende informatie, maar een doelgericht geplande wereldwijde genocide. 4.Ten aangezicht van deze afschuwelijke misdaad, waaraan in de laatste 27 jaar naar schatting meer dan 2 miljard mensen ten offer zijn gevallen, houden de conferentiedeelnemers het voor dringend noodzakelijk de wereld deze misdaad van de geschiedenis van de mensheid bekend te maken en ze er op te wijzen. Ook onder de Joden zijn er stromingen, zoals de "World UNION FOR PROGRESSIVE JUDAISM", die meneer opperrabbijn Dr. esra Iwan Götz aanhangt, die zich met deze misdaad niet willen identificeren. Om deze redenen roepen we alle eerlijke mensen op er zich voor in te zetten, dat deze misdaad wordt beëindigd en alle ook niet-Joodse patiënten in het genot van de behandeling van de Germaanse Nieuwe Geneeskunde komen. Met opperrabbijn Dr. Esra Iwan Götz roepen we alle rabbijnen en op medisch gebied in het bijzonder de oncologen op, "Stop deze misdaad en deze wereldwijde genocide op de niet-Joodse patiënten". Sandefjord, 17/12/2008 http://www.germaansegeneeskunde.info...ocide-toe.html Anti-semiet…, waar haal je ’t weer vandaan ? Duimke ? Tss… |
Citaat:
Leg eens uit. |
Citaat:
Brengt goed op, zeker ? Trouwens: http://www.wanttoknow.nl/nieuws/helf...en-deugt-niet/ Je verkoopt dus minstens voor de helft smerige rotzooi, beste gifmenger, hoog tijd om dat in te zien. |
@ Dokter Kiko:
"Het blijkt dat vooral veel Joodse artsen en chirurgen hun Joodse patiënten helpen met deze NGM-methode. Maar deze artsen deden dit ook in combinatie met de praktisch volledig nutteloos gebleken, moderne hedendaagse therapieën. Dokter Hamer wees hen meermalen op deze hypocriete houding. Op basis van het conflict tussen dokter Hamer en veel Joodse artsen, wordt hij té vaak als antisemiet gekwalificeerd. Desalniettemin heeft dokter Hamer van veel Joodse gemeenschappen via de rabbi’s al excuses ontvangen voor veel van deze aantijgingen." http://www.wanttoknow.nl/gezondheid/...-n-paria-werd/ Je zou dus ook je excuses mogen aanbieden aan die Duitse arts, al zal je zelfvoldane eigenbeeld dat uiteraard niet toelaten. So be it. |
Zo, en nu wacht ik geduldig op een gepeerde herziening van onze forumdokters, die de NGG als kruimels van de wetenschappelijke tafel veegt en liefst niet van laureaten van het zevende knoopsgat, maar van een échte gedegen wetenschappelijke studie.
Nie allemaal tegelijk, éh...:lol: |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
http://links-lang.de/presse/8267.php http://psiram.com/en/index.php/Iwan_G%C3%B6tz |
Citaat:
http://unitynet.nl/gezondheid/germaa...eneeskunde.pdf en een samenvatting van die rechtszitting, vanaf blz 305 http://nl.scribd.com/doc/124759064/2...we-Geneeskunde Citaat:
Citaat:
“Vraag 25 Maar bent u dan van mening dat er geen metastasen zijn? Antwoord: Klaar en duidelijk: neen! Wat de onwetende reguliere geneeskunde voor metastasen houdt, zijn nieuwe kankers, voortkomend uit nieuwe conflictschokken, eerst en vooral uit diagnose- en prognoseschokken die veroorzaakt worden door het medisch optreden en ingrijpen. Het sprookje van de uitzaaiingen berust op onbewezen en onbewijsbare hypothesen. Nog nooit heeft een onderzoeker een kankercel kunnen vinden in het slagaderlijk bloed van een zgn. kankerpatiënt. Daar zou men ze toch moeten vinden, als ze kunnen uitzwemmen in de peripherie, in de buitengebieden van het lichaam?” Metastasen, duh ? http://www.pateo.nl/Dutch/RykeGeerdHamer.htm Het hele artikel is een aanrader van formaat. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Maar de bewering dat de helft van de medicijnen crap zijn, ontken je niet ? Citaat:
Hoe zou ge zelf zijn ? Citaat:
Wie gelooft die mensen nog ? Alleen degenen die hun leven blindelings in handen van ‘meneer doktoor’ leggen… Citaat:
Alleen zijn er nog nooit zoveel zieken geweest en nog nooit zoveel langdurige én kostelijke therapieën. Nooit crisis in dat wereldje. Hoe zou dat toch komen ? |
Citaat:
Verder nog iets aan dat artikel toe te voegen ? |
Citaat:
Citaat:
"Ok, ge zult uw job intentioneel wel ‘goed’ doen, al wil dat niet zeggen dat het resultaat ook ‘goed’ is. Maar de bewering dat de helft van de medicijnen crap zijn, ontken je niet ?" Daar mag je 't mee doen. |
|
Ik ben er ook van overtuigd dat psychische problemen of 'n groot verdriet, kanker kan triggeren, maar dan in combinatie met andere factoren.
Ik heb zo'n paar mensen gekend, de ene kreeg (long)kanker (de man had nooit gerookt) net 2 maanden na 't overlijden van z'n enige zoon en overleed 18 maanden later, de andere na 't overlijden van z'n vrouw, ook zo'n anderhalf jaar later overleden. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:39. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be