![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Zelfstandigen die hun boeken neerleggen zijn ook persoonlijk failliet. Al hun spaarcenten zien ze dan verdwijnen. Maar gij zijt waarschijnlijk in de veronderstelling dat alle zelfstandige onder vennootschap werken. Vandaar uw onbegrip. En dat is natuurlijk een ander verhaal. |
Citaat:
Dus maan ik die mensen aan van concordaat aan te vragen of de boeken neer te leggen, zodat er aan hun lijdensweg een eind komt. Het heeft met onbegrip mijnentwege niets te zien, daar kan je zeker en ten stelligste overtuigd van zijn. |
Men
Citaat:
Stel ge hebt een investering gedaan in uw zaak en moet maandelijks 3.000 euro afbetalen. Ge verdient 2.800 euro per maand met uw zaak. GE werkt dus met verlies en verdient niks met uw werk. Uw partner werkt en verdient 1.400 euro netto per maand. Dan blijft er 1.200 euro per maand over om van te leven. Dat is moeilijk, maar haalbaar. Ge legt de boeken neer. En ge hebt dikke chance dat ge werk vindt (niet evident, want uw potentiële werkgeer loopt een hoop subsidie mis die hij zou krijgen als hij een dopper aanneemt). UW inkomen 1.400 netto per maand. Als koppel hebt ge dus 2.800 euro inkomen per maand. Maar na uw faling moet ge wel nog uw lening van 3.000 euro per maand afbetalen. Of dacht gij dat uw schuld na een faling verdwijnt als sneeuw voor de zon.* Dan blijft er wel niks over om boterhammen te eten hé. Snapt ge het nu? *PS en dan zwijg ik nog over de bijkomende kosten na een faling. Curatoren enz. kennen er ook iets van om mensen in het zak te zitten. Ik heb genoeg gezien bij collega's zelfstandigen om te begrijpen waarom ze ongeacht het gebrek aan enige winst toch blijven verder doen. Stel u maar eens in het geval van een landbouwer. Daar zijn de maandelijkse afbetalingen een heel pak hoger dan 3.000 euro per maand. |
Citaat:
|
Citaat:
Ge geeft blijk van weinig kennis van zaken. Ge moet wel heel dom zijn om met verlies te werken en tegelijk een zwart inkomen hebben. Denkt gij dat de belastingcontroleur niet eens komt kijken van welk geld gij leeft? Een werknemer of dopper kan met een dikke mercedes of bmw rondrijden zonder controle van zijn inkomsten, bij een zelfstandige is dat een ander paar mouwen. |
Citaat:
U hebt zonet uw masker afgeworpen. U vind het goed dat mensen die uw mening niet delen sterven. Zelfs gewone medeforummers. Ik ben hiervan niet eens verwonderd. Moest er terug iets gebeuren zijn jullie gevaarlijke mensen want dan blijft het niet bij wensen dat mensen sterven maar er aan meehelpen om te elimineren. |
Citaat:
|
Citaat:
Wat gaat men hier nu nog allemaal verzinnen? |
Citaat:
|
Citaat:
Je bent toch niet blind, je hebt toch al wel eens een post gelezen van hem? |
Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=FCnGD6xv5ik |
Citaat:
|
Citaat:
Als dat je niet aanstaat , blijf er dan weg. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Is het omdat hij niet vendelt ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Op RTL kwamen veel Franstaligen vanmiddag weer klagen dat ze niet meer welkom waren aan de Vlaamse Kust.
Eén van de aangehaalde redenen ;ze spreken Nederlands in de restaurants van Oostende. Een andere Franstalige was "koud" onthaald omdat ze Frans sprak. Ja dat moet daar erg zijn aan de Vlaamse Kust.:roll: Eigenaardig genoeg was er geen enkel Franstalige toerist die de moeite gedaan had om enkele woorden Nederlands te spreken aan de Vlaamse Kust. Volgens de vertegenwoordiger van Westtour zijn slechts20% der hotelgasten afkomstig van Wallo-Brux. En de Franstaligen zijn verontwaardig als ze ergens aan de Vlaamse Kust niet in het Frans terecht kunnen. In de Waalse Ardennen daarentegen zijn 80% der toeristen Nederlandstalig en de Vlamingen zijn steeds blij verrast als ze ergens in het Nederlands terecht kunnen.:roll: |
Citaat:
Ik maak veel wandelingen aan de Kust tijdens de zomer en ik kan u verzekeren dat ik er nog steeds Frans - Franstalige toeristen die er onder elkaar in het Frans spreken - hoor. Het feit dat een bepaalde Vlaanderen Franstaligen niet graag heeft, is niet belangrijk aangezien het de Franstaligen niet betreft. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en de Belgicist werd een voorstander van de Vlaamse Onafhankelijkheid.:-) |
Citaat:
|
Citaat:
Sindsdien heeft hun jaarrekening tot 2019 een positief saldo, nagekeken en voor waar & echt verklaard door de vlaamse boekhouders en revisoren van zaliger Lernout & Hauspie. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Weinig kuststreken zijn zo verpest als die in ons land. Een dagje aan zee is voor mij een dagje in Zeeland.
De Witte mag zijn hoogbouw en veel te dure wafels hebben. |
Citaat:
|
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
Ik kom al jaren met de regelmaat van de klok aan de kust en dat wat men daar schrijft die 'boycot van de Franstaligen' dat is uit de lucht gegrepen, daar is niets van waar.
Wat je wel opmerkt aan de kust is dat de meeste 'tweede verblijvers' het opgeven en hun appartement/huis/villa te koop zetten. Wat nog meer opvalt is dat er meer en meer inwijkelingen (sans papiers, illegalen, vluchtelingen) hun weg naar de kust gevonden hebben. Maar dat zal men blijkbaar niet zo erg vinden. :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
Er zijn natuurlijk nog uitschieters maar ja ... 8O Aan de kust kan je kopen wat je wil tegenwoordig. Je kan er haast niet meer naast kijken naast de borden met TE KOOP |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:57. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be