![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Je bent een tijd weg geweest (aan post 7777 als ik het me goed herinner) En dan heb je een tijd alleen gepost om te trollen. |
Citaat:
En wat doet een mens dan in zo'n geval. Lachen natuurlijk. :-D |
Citaat:
Je kan je zoveelste bewering niet aantonen. Nog één om te klasseren onder "larie en apekool". |
Citaat:
Als een mens met een link afkomt doe je alsof ge niet kunt lezen. :roll: |
Citaat:
kijk maar: http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=3890 Dat doet ze niet. Dus zijn alle moslims racisten. Paulus. |
Citaat:
Ik ben gered, ze kan zich van mij niets in die zin herinneren. 8-) |
Citaat:
Die mens die met een link afkwam was jij toch niet. Je hebt gelijk dat je die moeite niet doet, je kan niet aantonen wat je beweerde want het is niet correct. Wellicht een leugen, want ik vermoed dat je met opzet deze onwaarheid neerschreef. |
Citaat:
Ge gaat zoals altijd doen alsof je niet kan lezen. Mocht ik de enige zijn die dat zegt dan zou ik nog zeggen kom , ik overdrijf misschien , maar voila , ik krijg al direct bevestiging van Paulus. :-D |
Citaat:
Na overdonderend bewijs geleverd te hebben voor een bepaalde stelling, weigert zij haar mening te herzien. Kijk maar: http://forum.politics.be/showthread....34#post5884334 Met zo iemand valt niet te discuteren. Dat wil zij ook niet. Ze misbruikt dit forum om haar politieke mening te verkondigen. Niet om een eerlijk debat te voeren. Paulus. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
"Officieel" weet hij niet eens wat ik schrijf, want hij beweert dat hij me negeert. |
Citaat:
Af en toe zoals vandaag heb ik eens goesting om mij te amuseren en eens goed te lachen. Het lukt redelijk. 8-) |
Citaat:
Erger nog: hij/zij verdedigt openlijk het recht op vrouwendiscriminatie. maar racsitisch....neeeeeeeeeen hoor...:roll: |
Citaat:
Hmmm...ik dacht dat 't ietsje anders in elkaar zat. Zou echter wel verklaren waarom ze oeverloos mag doorgaan met eindeloos zichzelf herhalen, trollen, postjes met linkjes naar andere postjes met linkjes naar andere postjes met linkjes etc etc...om uiteindelijk niets te zeggen... |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Zoals hier en hier en hier Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik wacht al sinds maanden, dat zij eens haar "larie en apekool" en "leugens" (want dat zijn blijkbaar de termen die zij zelf gebruikt om ongefundeerde berichten te benoemen) zou funderen. kijk maar: http://forum.politics.be/showthread....34#post5884334 Dat doet ze niet. Dus zijn alle moslims racisten. Paulus. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wie die partij steunt, steunt de wapenleveranciers. Paulus. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Alles wat niet in haar multicultureel plaatje past is niet bespreekbaar. |
Citaat:
Wat precies had dat blok dan gedaan of gezegd waardoor 't veroordeeld werd? Ik vind enkel dit uit 'n wiki artikel; Citaat:
Citaat:
Ohja, dit vond ik ook nog; http://nl.wikipedia.org/wiki/Racisme..._Vlaams_Belang Daar bij Wikipedia zit 't waarschijnlijk ook vol met racisten racisten racisten racisten racisten (wat voelt dat goed) bahbahbah... Gelukkig zijn wij zo niet èh Raf? :rofl: |
Citaat:
|
Citaat:
Pericles' bewering, is volgens zijn eigen zeggen, gebaseerd op wat ik hier postte. Wat ik hier neerschrijf is publiek en verifieerbaar. Ok? Aangezien Pericles alweer geen enkele post kan geven voor zijn verifieerbare bewering, mogen we zijn bewering klasseren bij onwaarheden. Zelfs bij leugens, want ik vermoed dat hij tegen beter weten in, deze onwaarheid verkondigde. |
:BIG: :BIG: :BIG:
Paulus. |
Citaat:
|
Citaat:
Waar doet ze dat? |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vraag me trouwens af of, als Parsprototem de raad van Elbow opvolgt en er doden vallen of onze vriend hier niet verantwoordelijk kan worden gesteld. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zou u woorden in de mond leggen terwijl u duidelijk zegt: "Maar het gaat niet zozeer daarover"Kijk maar: Citaat:
Maar zelfs, al zou ik het uit de context trekken. Uit welke dan? U bedoelt dus dit? "En ik blijf binnen die context achter mijn mening staan, en dat schreef ik ook in mijn antwoord aan Diego Raga, dat het arbitrair toeschrijven van een racistische mening aan alle Moslims op basis van verouderde teksten fout is en als racistisch kan aanzien worden (gezien (1))."Bron: Citaat:
Ik heb gesteld dat zij racistisch zijn omdat zij deze teksten, als een goddelijke boodschap zien van hun grote boodschapper Mohammed, en dat ook moeten belijden als minimumvoorwaarde om als moslim gerekend te mogen worden, door de moslims zelf. U zegt dat ik leugens verkondig, maar de enige die hier liegt, dat ben jij. 1 Ik haal helemaal niks uit zijn contex; dat doet je zelf. 2 Je geeft er een draai aan, door zogezegd te reageren op een stelling die nooit gemaakt werd. 3 Je blijft beweren dat ik zou liegen en stropoppen zou gebruiken zonder dat je daar een bron voor kan geven. 4 Je bent de pineut. Paulus. |
Citaat:
In tegenstelling tot het Vlaams Blok is de SP nooit veroordeeld. Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:07. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be