![]() |
|
Citaat:
Ik heb nog een eiken dressoir staan, een goeie drie meter lang, maar die geraak ik aan de straatstenen niet kwijt. Idem met de eiken vitrinekast. Niemand wil dat nog. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het probleem begint bij het naar beneden gaan, en de truc (bij mij toch) is om niet naar beneden te kijken. Toen ik in die boom zat vond Albertine het doodleuk om wat foto's te nemen, en moest ik dus efkes naar beneden kijken. Best dat het niet te lang heeft geduurd ... |
Citaat:
Mij mogen ze 10000 Euro aanbieden; ik doe het niet. Ik moet wel een beetje lachen vanwege die foto's van Albertine :-D Ik zie het ZO voor mij maar idd niet tof voor jou. |
Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=CrmBzMgU8hQ |
Morgen naar het lichtfestival in Gent.
Inclusief overnachting. Meer moet dat niet zijn. |
Citaat:
;-) |
Citaat:
Het lichtfestival was echt een overrompeling, te vergelijken met de Gentse feesten maar dan wel op een parcours. Deze voormiddag in "De Kroon" op het Sint Pietersplein hoorde ik dat er vandaag overleg zou zijn om te beslissen of het lichtfestival nog kan doorgaan tot zondag of niet. Er is nogal wat protest op sociale media. |
Morgen naar een herdenking van een begrafenis.
Iets minder gezellig. |
Goedemorgen vriendelijke mensen :-D
|
Ik hoorde zeggen dat het vandaag vriendelijkheidsdag is. Ik heb er nog nooit van gehoord maar ik vind het wel een sympathiek idee, echt vriendelijk zelfs ;-)
|
Citaat:
Er bestaat wel degelijk een internationale vriendelijkheidsdag, nl 17 februari :-) |
Eigenlijk zou een mens best elke dag vriendelijk mogen blijven.
Dat lukt niet altijd, wat ook menselijk is. Niet iedereen wordt betaald om in alle omstandigheden vriendelijk te blijven, zoals een stewardess. |
Tijd om de pistolekes te halen.
|
Zo te zien zal ik deze draad best even laten rusten.
Bye. |
Donkere, grijze herfstdag. Niks te doen. Goeiemiddag collega - luieriken :-D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:18. |
|
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be