![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het VB is in de eerste plaats gekend voor hun standpunten over het vreemdelingen"beleid". Je herinnert je ongetwijfeld nog hun verkiezingscampagnes. Als je dan lid wordt van het VB moet je niet vertellen dat je van niets weet. |
Mensen moeten inderdaad niet akkoord gaan met 100% van het partijprogramma, maar ik veronderstel dat ze dan tenminste akkoord gaan met het grootste deel, en zeker met waar de partij steeds de nadruk op gelegd heeft.
Als je dan lid wordt van het SPA moet je niet vertellen dat je van niets weet. |
Citaat:
Hij is het niet eens met die partij. |
Citaat:
raf is het eens met het vlaams blok |
Citaat:
In heel die opsomming van punten die je hier geeft zie ik geen enkele oproep tot geweld/moord staan, jij wel? |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Naast het feit dat het een leugen is, slaat uw vergelijking dus, zoals anderen ook al stelden, nergens op. |
Citaat:
De islam is in de eerste plaats gekend voor haar standpunten inzake ongelovigen, vrouwenhaat en homofobie. Je herinnert je ongetwijfeld de populairste koranverzen, de golf van zelfmoordaanslagen, de aanslagen op afvalligen en critici, de besnijdenis, uithuwelijkingen, etc. Als je dan volgeling of artisjokiaans wordt van de islam moet je niet vertellen dat je van niets weet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Aan het feit te zien dat de 100den homofobe agressies van de laatste maanden zo goed als uitsluitend gepleegd werden door moslims, is dat woord van Allah voor een overgrote meerderheid van volgelingen nog steeds onveranderlijk en eeuwig. Veel jongeren worden wel degelijk aangetrokken door het racistisch, sexistisch en homofoob discours uit de islam. |
Citaat:
Vandaar dat ik mensen die stemmen voor het VB nooit direct zal beoordelen, maar eerder in besprek zal gaan naar de reden voor het stemgedrag. Trouwens al een paar mensen ontmoet die na zo'n gesprek hun stemgedrag aangepast hebben. Zulke mensen kan ik wel respecteren. Bij anderen is het dan wel degelijk het racistische discours bij het VB dat het aanspreekt, en dan zal het er sterk van afhangen hoe die mensen anders zijn of ik bevriend blijf dan niet. |
Citaat:
|
Citaat:
En inderdaad, de SP.a werd in de zaak Augusta ook niet veroordeeld maar het feit dat ze de boete van crimineel Claes betaalden doet vermoeden dat ze toch niet zo zuiver op de graat waren als men ons wil doen geloven. Ook de uitspraak van Claes: '' Als ik de volledige waarheid had gezegd was er van de partij geen sprake meer'' wijst in die richting. Als beloning voor zijn zwijgen/omerta kreeg hij nadat hij zijn burgerrechten terug had al direct een openbaar postje aangeboden. |
Citaat:
|
Citaat:
Volgens mij worden veel stemmers voor linkse partijen aangetrokken door het frauduleus discours van die partijen. Met de wekelijkse affaires van de PS is het niet uitgesloten dat mensen gaan denken dat ook zij ongestraft aan de vetpotten en steekpenningen kunnen gaan zitten. |
Citaat:
Mensen gaan hun stemgedrag aanpassen na 'n gesprek met U? :lolabove: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Samenvatting: Alle religieuze teksten bevatten delen die, hoewel ze indertijd aanvaardbaar ware, dit nu niet meer zijn. Mensen die ze letterlijk nemen en er naar handelen mogen (moeten) er voor mijn part volgens de wettelijke bepalingen voor veroordeeld worden. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Allemaal racisten racisten racisten racisten racisten Wikipedia, rechters allemaal! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Daar had ik graag camerabeelden van gezien. |
Citaat:
Na 'n gesprek met lui die zulke ideeënkronkels verspreiden zou ik m'n stemgedrag ook meteen aanpassen, maar niet in de richting die hij denkt! |
Citaat:
Ik beloof dat ik niets zal zeggen, alboreto z'n zegje laten doen over teksten uit de koran die nu niet meer aanvaardbaar zijn, en mensen die ze wel nog letterlijk nemen, ervoor veroordeeld moeten worden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vrees dat ik daar niet van op de hoogte ben. :| Ik vind dit; http://www.glrb.org/documents/home.xml?lang=nl |
Citaat:
|
Citaat:
Zij zal 't hen eens gaan uitleggen se. :lol: |
Citaat:
Dit zou ik niet gezegd willen hebben. Citaat:
Ook dit zou ik niet gezegd willen hebben. Paulus. |
Citaat:
Erasmus Reguliere Grootloge etc. Meer erover later, en niet hier. Je kan je beter afvragen wie er niet inzit uit de politiek, academische millieus, magistratuur :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
Ondertussen zal ik al wat googlen.;-) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:27. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be