![]() |
|
Kleinkindjes zorgen er voor dat een mens vlug moe wordt en dus vroeg gaat slapen.
Ik ga dodo doen. Ta ta. Slaapwel. |
Citaat:
Toen ik jaren geleden in Antwerpen ben komen wonen viel me op dat de Antwerpenaren een spraakgebrek hebben. Zij zeggen een weps ipv een wesp, een heps ipv een hesp. :-) |
Zo dadelijk ga ik naar de start van de Argenta classic 2 districtenpijl Deurne Ekeren.
Start 11h30 voor de mannen. Start 14h00 voor de vrouwen. Start U 17 heren om 16h15 Locatie Bpost te Deurne. |
Citaat:
Ik ga mij straks in de strandbar zetten met een frisse Stella en genieten van het landschap en het loslopend wild. |
Citaat:
Zo ook espe in plaats van hesp. In wvl hebben we een probleem met de h dus laten we dat vallen, anders wordt het "met gulp van God" in plaats van "met de hulp van God". :-) |
Het wordt deze week puffen.
|
Citaat:
Vooral de jongste kleinkinderen, haha. |
Citaat:
Ik kan alleen maar alles hier potdicht houden en 's nachts de vensters wijdopen. Maar ja, de nachten zijn ook niet echt fris meer te noemen. Ook de mobiele aircooler zal veel overuren moeten draaien. Ik tel al af naar oktober! |
Citaat:
Dan begint mijn vakantie. (sic). :-) Nu ja, het is leuk om de kinderen te plezieren. Het is toch opvallend dat kinderen andere bezigheden hebben dan wij destijds. Indien geen wifi komt niemand nog op vakantie. |
Citaat:
Toegegeven, het is er momenteel ook vrij warm. De zee zorgt tijdens de nacht wel wat voor verkoeling. |
Citaat:
|
..
Verkeerde draad |
Citaat:
Het verontrust mij dat die kleinkindjes nog enkel spelletjes spelen op een scherm. Enerzijds vind ik het positief, ze leren vlot wat talen, vooral Engels. Anderzijds vind ik het gemakzuchtig lui tijdverdrijf. |
Franse doodgewaande misdadiger door toenmalige buur gezien in San Franscisco
Straf zeg, what are the chances? http://www.hln.be/buitenland/is-fran...isco~a73cdfa2/ |
Citaat:
Als ik zo'n artikels lees dan wordt het voor mij duidelijk dat het zomerreces is gestart. |
34.000 Dat gaat wel snel
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ZZZZZ joe fooks , ikkeu gon maffeuuuuh :-D
:sleeping: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:07. |
|
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be