![]() |
Citaat:
Een moslim roept op homo's te vermoorden = niet strafbaar. Kan iemand mij hier de logica van verklaren? |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Ik krijg 'n link, daarna wordt 'n ellenlang citaat geplaatst. Blijkbaar was 't minder moeite om dat ellenlange arrest te plaatsen, dan enkele voorbeeld waarvoor veroordeeld werd, en waarom? Omdat 'n veroordeling voor die uitspraken te gek voor woorden is, want dan kan bij manier van spreken de hele wereld veroordeeld worden voor 'racisme', als er dingen die niet ontkend kunnen worden, aangeklaagd worden! Daarom, en net daarom dat hij 't lef niet had, de uitspraken die gedaan werden en waarvoor veroordeeld werd, te plaatsen. Omdt; " VB is veroordeeld voor racisme" natuurlijk veel beter klinkt dan de 'gewraakte' uitspraken er bij te plaatsen, omdat dan de onzinnigheid ervan zou aangetoond zijn! Dìt begrijp je waarschijnlijk ook niet? 't Was mijn bedoeling om de Raf, die steeds groot loopt te verkondigen, zèlf eens de 'bewijzen' te laten leveren, �*ls 't om ècht plat racisme zou gaan, zou hij niet verlegen zitten om hetgeen 'gezegd, gedaan, verklaard' werd, te pas en onpas hier neer te plempen, net als zijn; "Ze zijn voor racisme veroordeeld". |
Citaat:
Je beweert eerst dat die voorbeelden er niet staan, en wat later dat ze er wel staan. Citaat:
Op woensdag 21 april 2004 heeft het Hof van Beroep drie vzw's verbonden aan het Vlaams Blok veroordeeld voor inbreuk op artikel 3 van de Wet van 30 juli 1981 tot bestraffing van bepaalde door racisme of xenofobie ingegeven daden, namelijk het “behoren tot” en “medewerking verlenen aan” een groep of vereniging die in het openbaar kennelijk en herhaaldelijk discriminatie of segregatie bedrijft of verkondigt, te weten de politieke partij Vlaams Blok.http://www.mensenrechten.be/index.ph...antiracismewet |
Citaat:
't Kan me niet schelen hoe jij dat interpreteert, begrijpend lezen is sowieso je sterkste kant niet. De rest van je schrijfsels is de uitspraak (die de rechter, waar speciaal naar gezocht werd, omdat er reeds 2 rechters weigerden op grond van; "politiek proces"!). Ik vroeg om uitspraken van 't VB die geleid hebben tot deze uitspraak. Zèlfs d�*t begrijp je niet. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ze heeft er anders geen enkel probleem mee, om pakweg het Vlaams Belang en zelfs medeforummers van racisme te beschuldigen voor veel minder. Maar ze verdedigt de islam niet, zegt zij. Of: hoe hypocriet kan een mens zijn? Paulus. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
HAHAHAHAHAHAHAHA:-D ![]() |
:lol:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar zeker en vast met VB omdat die zo belachelijk zijn. Maar met christus/mohammed/budha ligt dat voor sommigen "moeilijk". Voor mij niet maar dat is persoonlijk. Onze pedo priesters zijn ook niet echt heilig te noemen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Tot nu toe geen nieuws dus van het westeljk front...hmmm...zouden die VB'ers dan toch gelijk hebben met hun bewering dat er geen enkele te vinden is waarvan de on-waarheid kan aangetoond worden? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Welnu: Akira/Artisjok vindt dat het toegelaten is om vrouwen te discrimineren en te folteren. Als ik daarop besluit dat hij/zij racistisch/sexistisch is dan mag dat niet omdat ik mijn geloof in non-dicriminatiemaatschappij moreel niet hoger mag inschatten dan hun geloof in een discriminerende maatschappij. Tjonge tjonge...je leest hier toch wel wat hoor... Daartegenover staat dat voltallig linkieland een gedeelte van ons volk ongestraft voor racist mag uitschelden zonder ook maar één voorbeeld van dat racisme te kunnen geven. mam man...als je denkt alles gezien te hebben...:roll: |
Citaat:
Tip; volg d'r eigen links naar posten van haarzelf, met alweer 'n link naar...je weet wel, herlees dan die hele dra(a)d(en)...verhelderend! Citaat:
Hoe meer 't 'evolueert', hoe actueler 't zelfs wordt. |
Citaat:
Dat is trouwens een lakmoesproef voor de tolerantie die in zulk een waanvoorstellling (ie religie) is ingebakken. Schattig om te zien hoe creatief en spitsvondig linkieland er in slaagt om de katholieke kerk uit te lachen (terecht volgens mij) maar hoe gecrispeerd diezelfde gasten reageren als men aan het onderwerp van hun spot een half maantje toevoegt. |
Citaat:
Ik kan dus evengoed eens met de islam lachen maar die cartoons van VB vond ik echt hilarisch:lol: |
Citaat:
|
Citaat:
Vlaams Belang lanceert anti-moskee lied http://www.youtube.com/watch?v=ros7Bmo49EY Ze zullen gewoon iets hebben tegen de bouw van dit soort gebouwen? Ik vind het ook niet super maar om er een lied over te maken... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
"volledig linkieland onbestraft een deel van de bevolking als racisten beschouwd" Als je er zelf om vraagt... |
Citaat:
En dan zal er tussen excecutie en overleven nog enkel het VB staan om uw vege lijf te redden Raffie...maar we zullen dat graag doen hoor... Indien u echter niet wil geholpen worden...dan klinkt het binnen een generatie als volgt: gelieve "Iran" te vervangen door "Europe" Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zie een schlagerliedje tegen de moskee en tegen het nazisme van de islam. Veel te braaf naar mijn zin maar perfect binnen de wet. Ik zie een geretardeerde schertsfiguur een statement maken teneinde zijn postje te kunnen verrechtvaardigen. En wat moet ik nog zien in dat filmpje Mo? |
Citaat:
Trouwens: zit u niet in met het lot van Raffie? Bent u opok zo'n egoistje dat zegt: pff...zolang die islam/nazi's mij niet viseren...zoals de Duitsers in '32? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be