Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok
(Bericht 5629914)
Ja hoor.
|
Nee hoor.
Citaat:
(Bericht 5629914)
Voor mij betekent kaltstellen hetzelfde als negeren.
|
Tja, dan zul je ook wel problemen hebben om zaken als "lopen" en "fietsen" uit elkaar te houden.
Dat jij een geheel eigen interpretatie aan woorden en begrippen geeft, is me inmiddels wel duidelijk geworden in elk geval.
Citaat:
(Bericht 5629914)
Hewel, ik reageerde op jouw post over negeren, daar reageerde jij weer op, enz..
Dat noem ik "keuvelen over negeren".
|
Een post die niet eens aan je gericht was.
Ik noem dat verder ook geen keuvelen, aangezien keuvelen "gezellig praten" betekent, en daar kan wat mij betreft nooit sprake van zijn omdat ik jou helemaal geen gezellige discussiepartner vind.
Citaat:
(Bericht 5629914)
Onthoud het goed.
|
Wat ik al weet, hoef ik niet te onthouden.
Citaat:
(Bericht 5629914)
Het waren jouw woorden waarop ik reageerde en dus wel relevant.
|
Het waren mijn woorden die jij er aan de haren bijsleurde om één of ander punt te maken, waarin je overigens totaal niet geslaagd bent.
Citaat:
(Bericht 5629914)
Het verklaart waarom voor mij negeren en kaltstellen ongeveer hetzelfde betekenen.
|
Dat is dan heel fijn voor je, maar dat kan me verder geen zier schelen.
Citaat:
(Bericht 5629914)
Dat is de bedoeling van discussiëren, ja. Maar zelfs met collectief negeren, kan je niemand monddood maken.
|
Toch wel; als iedereen jou op zijn of haar negeerlijst zou slingeren, een handeling waarvoor ik intussen best wel begrip kan opbrengen, dan leest niemand jouw postjes immers nog, zijn al jouw postjes voor iedereen onzichtbaar gemaakt, kan en zal niemand er verder nog op reageren, en doe jij dus effectief niet meer aan de discussie mee. Dan kun je verder wel zoveel postjes schrijven en plaatsen als je wilt, maar dat is het zelfde als heel hard in het luchtledige roepen: niemand zal je horen noch opmerken en dus ben je in de praktijk monddood gemaakt.
Citaat:
(Bericht 5629914)
Jij uit hier nu verholen beschuldigingen!
|
Nee hoor, in het geheel niet. Ik uit me hier namelijk openlijk en niet verholen. Bovendien zijn dat geen beschuldigingen maar nuchtere constateringen.
Citaat:
(Bericht 5629914)
Hoe is dat nu toch gebeurt?
|
O.a. door jouw nutteloze interventies die drie keer nergens over gaan.