Macchiavelli |
15 augustus 2011 21:52 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok
(Bericht 5630348)
Je hebt gevraagd "kun jij eens uitleggen..." dat heb ik gedaan.
|
Maar artisjok toch, d�*t is toch geen uitleg:
Citaat:
(Bericht 5629918)
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Macchiavelli
(Bericht 5563746)
artisjok, kun jij eens uitleggen wat er precies racistisch zou zijn aan de uitspraak "Ik wil in een samenleving leven waar ik niet alle vijf stappen tegen een allochtoon bots. En al zeker niet in mijn trappenhuis, of in mijn straat, mijn gemeente..."?
|
Omdat je mensen wenst uit te sluiten op basis van afkomst.
|
Dat zei ik je al overigens. En jouw briljante, zeg maar gerust sublieme antwoord daar weer op luidde: " Toch wel."
Op mijn vraag daar weer op om uit te leggen waar er daar gediscrimineerd wordt, heb je niet meer geantwoord.
Citaat:
(Bericht 5630348)
Je hebt gevraagd "Hoe kun jij zo zeker weten dat.." ik heb je verteld hoe ik dat zeker weet.
|
Ja, een verklaring die nergens op slaat en daarna nog wat gezever naast de kwestie:
Citaat:
(Bericht 5629930)
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Macchiavelli
(Bericht 5542854)
Hoe kun jij zo zeker weten dat topics worden gestart "met de bedoeling om haat te zaaien en/of aan te zetten tot racisme"?
Staat dat erbij geschreven, of hebben de topicstarters jou dat in PM verteld?
Of is ook dit jouw hoogstpersoonlijke uitleg en interpretatie, zoals ik jou al eerder posts van anderen op die manier heb zien uitleggen en interpreteren terwijl dat geenzins het geval was?
|
Omdat in die draden geen punt gemaakt wordt om over te discussiëren.
Draden die opgestart worden met enkel een citaat uit een krantenartikel of een link en daaronder eventueel een veralgemenende zin in de aard van "het zijn alweer allochtonen" of iets dergelijks.
Als je daar durft vragen wat het punt is dat de topicstarter wenst te maken; wat het onderwerp is van het topic; krijg je onder je voeten omdat ze geen antwoord kunnen geven.
Van deze draad 21 pagina's lang, weet ik nog niet wat het punt is dat de starter wil maken.
|
Dat is op zijn best hooguit een conclusie die jij er uit trekt, maar zeker niet de zaligmakende waarheid, laat staan dat je hiermee ook maar iets bewezen hebt. Het enige wat je hiermee bewezen hebt, is dat je wat dat betreft helemaal niets kúnt bewijzen, dat het slechts jouw interpretatie is.
Citaat:
(Bericht 5630348)
Ga jij me misschien voorkauwen wat ik moet denken en antwoorden?
|
Niet meer dan dat jij anderen voorkauwt wat ze moeten denken en antwoorden.
Je hebt dus al met al geen afdoende antwoord gegeven, maar gewoon meer van hetzelfde rond de pot gedraai van je.
|