Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox
(Bericht 10492789)
De onze mogen buiten.
En als iemand die zou stelen. Gechipped en getracked. Gaat plezant worden, dat uitleggen.
|
Nog nooit zo'n kat zien lopen. Ik heb hier zo'n katje dat altijd op mijn rug springt en dan op mijn schouder zit met haar staart rond mijn nek. Met zo'n mains coons zou me dat vloeren. En als ge een gewone t-shirt aanhebt, dan kan dat echt pijn doen.
Maar ik laat ze doen, ze geeft altijd een koppietje om het goed te maken. En dabben niet normaal.
Poezen zijn toch ook een soort apart. Makkelijker dan een hond.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon
(Bericht 10492872)
Je geeft hier eigenlijk impliciet mee dat de mens een ras is. Terwijl je weet dat de Belgische wetgever beslist heeft dat rassen niet bestaan.
Seffens heb je weer banpunten.
|
Correctie, de menselijke soort is het probleem. :)
Een pitbull is normaal gezien heel lief en beschermend naartoe de kinderen. Maar als ge eerst wat stoer ligt te doen met die rassen, daarna kinderen geboren worden, ja dan kan er miserie van komen.
Tegenover als ge die vriendschap en liefde geeft, geven ze die vriendschap en liefde terug aan de kinderen als die daarna bijkomen.
We zien wel horror verhalen in de media, maar YouTube staat boller van die rassen waar ze net heel lief tegenover kinderen zijn.
Pitbullls zijn ook goed te rehabilitateren als ze een slechte opvoeding kregen. Maar ge zet die dan niet samen met wat drukke peuters he. :)
|