Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Import van Macho-cultuur in Noorwegen. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=164080)

Elbow 4 december 2011 12:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dick Tator (Bericht 5841689)
Van meneer pastoor..

Bewijzen? Bronnen?
Van welke pastoor?

Dick Tator 4 december 2011 12:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elbow (Bericht 5841693)
Bewijzen? Bronnen?
Van welke pastoor?

Citaat:

Meneer pastoor die om de hoek woont van Elbow, is schuldig bevonden aan het influisteren van onkuise gedachten aan 3 moslim jongetjes, die wat later tot verkrachting overgingen.
http://pastebin.com/qNf6ffUW

Elbow 4 december 2011 12:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dick Tator (Bericht 5841702)

Je had al geen geloofwaardigheid Oblique, maar dit grenst werkelijk aan het waanzinnige. Je moet al een slag van de molen hebben gehad, mega-dhimmie of zelf moslim zijn om die verkrachtingen door drie moslimjongeren goed te praten.

Dick Tator 4 december 2011 12:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elbow (Bericht 5841714)
Je had al geen geloofwaardigheid Oblique, maar dit grenst werkelijk aan het waanzinnige. Je moet al een slag van de molen hebben gehad, mega-dhimmie of zelf moslim zijn om die verkrachtingen door drie moslimjongeren goed te praten.

:rofl: Dik bij u kloten ja.. Zieligaard..

Elbow 4 december 2011 12:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dick Tator (Bericht 5841718)
:rofl: Dik bij u kloten ja.. Zieligaard..

De enige zieligaard in de buurt ben jij. Waarom ontken je zo verbeten de statistieken die zo sprekend zijn? Omdat de verkrachtingsgolf in Europa er een door moslimmigranten is? Omdat de achterlijke en gewelddadige islam jouw religie is en jij je geviseerd voelt omdat er steeds meer mensen zich niet langer laten intimideren door de extreem linkse fanatici van de politieke correctheid en de debiliteit en gewelddadigheid van de islam openlijk aankaarten.

Je kan keuzes maken Oblique en die achterlijkheid en dat geweld achter je laten. Je gaat er echt niet voor branden in de hel en die beloning met 72 maagden, dat geloof je toch zelf niet?

Dick Tator 4 december 2011 12:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elbow (Bericht 5841725)
De enige zieligaard in de buurt ben jij. Waarom ontken je zo verbeten de statistieken die zo sprekend zijn? Omdat de verkrachtingsgolf in Europa er een door moslimmigranten is? Omdat de achterlijke en gewelddadige islam jouw religie is en jij je geviseerd voelt omdat er steeds meer mensen zich niet langer laten intimideren door de extreem linkse fanatici van de politieke correctheid en de debiliteit en gewelddadigheid van de islam openlijk aankaarten.

Je kan keuzes maken Oblique en die achterlijkheid en dat geweld achter je laten. Je gaat er echt niet voor branden in de hel en die beloning met 72 maagden, dat geloof je toch zelf niet?

:rofl:

daiwa 4 december 2011 12:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door artisjok (Bericht 5841562)
Ja, het valt op dat die geen linken geven voor hun beweringen.
Geloofwaardig is het niet. Zo kunnen ze om het even wat beweren.

Alles wat niet verifieerbaar is, zou een leugen zijn?

artisjok 4 december 2011 13:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daiwa (Bericht 5841771)
Alles wat niet verifieerbaar is, zou een leugen zijn?

Dat beweer ik niet.
Maar het valt wel op dat de shit-sites die Elbow geeft geen linken geven voor hun beweringen.
Waarom geven die geen linken voor hun beweringen?

Elders vertelt Elbow ook leugens.
Ik begrijp nu waarom artisjok zo fanatiek de hoofddoek verdedigt. Ze gaat volledig mee in de haatbaardlogica dat niet-bedekten er zelf om vragen.
Wie gelooft die nog?

daiwa 4 december 2011 13:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door artisjok (Bericht 5841786)
Dat beweer ik niet.
Maar het valt wel op dat de shit-sites die Elbow geeft geen linken geven voor hun beweringen.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door artisjok
Ach zo, alles wat niet verifieerbaar is, zou een leugen zijn.
Eigenaardige logica.

artisjok 4 december 2011 13:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daiwa (Bericht 5841791)
.

Jij bent nog altijd niet in staat om een link te laten staan bij het citeren.

Wat is je punt?

daiwa 4 december 2011 13:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door artisjok (Bericht 5841797)
Jij bent nog altijd niet in staat om een link te laten staan bij het citeren.

Wat is je punt?

Mijn punt is dat je een post zonder link ongeloofwaardig vindt maar dat je in de draad van Wisord met zijn uit de duim gezogen recreatiepark geen link nodig had om hem volmondig gelijk te geven.
Daar bestaat een woord voor.....vul zelf maar in.

En hier heb je je link die je vroeg.
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=355

artisjok 4 december 2011 13:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daiwa (Bericht 5841815)
Mijn punt is dat je een post zonder link ongeloofwaardig vindt maar dat je in de draad van Wisord met zijn uit de duim gezogen recreatiepark geen link nodig had om hem volmondig gelijk te geven.
Daar bestaat een woord voor.....vul zelf maar in.

En hier heb je je link die je vroeg.
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=355

Een shit-site die verwijst naar zogenaamd bewezen feiten, en niet eens een link kan geven naar de beweringen, de cijfers, onderzoeken,... waar ze zich op beroepen vind ik inderdaad uiterst ongeloofwaardig.

Elbow 4 december 2011 13:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door artisjok (Bericht 5841786)
Dat beweer ik niet.

"Shit-sites". Veelzeggend natuurlijk als het uit de mond komt van de oppertrol-opperdhimmie die het tot haar levenstaak heeft gemaakt om racisme, sexisme en geweld in naam van de islam gepleegd door moslims weg te relativeren.

Moet ze de aangeleverde statistiekjes soms in boekvorm krijgen? Voor mij en al diegenen die het vertikken hun verstand op nul te zetten ten dienste van de islam, zijn de statistieken zeer duidelijk.

Citaat:

Ik begrijp nu waarom artisjok zo fanatiek de hoofddoek verdedigt. Ze gaat volledig mee in de haatbaardlogica dat niet-bedekten er zelf om vragen.

daiwa 4 december 2011 13:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door artisjok (Bericht 5841828)
Een shit-site die verwijst naar zogenaamd bewezen feiten, en niet eens een link kan geven naar de beweringen, de cijfers, onderzoeken,... waar ze zich op beroepen vind ik inderdaad uiterst ongeloofwaardig.

Zoals ik al zei, dat had je in de draad van Wisord allemaal niet nodig om hem/haar volmondig gelijk te geven.
Wisord kon zelfs de naam van dat recreatiepark niet eens geven, voor jou natuurlijk helemaal geen probleem om het geloofwaardig te vinden.

artisjok 4 december 2011 13:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elbow (Bericht 5841836)
"Shit-sites". Veelzeggend natuurlijk als het uit de mond komt van de oppertrol-opperdhimmie die het tot haar levenstaak heeft gemaakt om racisme, sexisme en geweld in naam van de islam gepleegd door moslims weg te relativeren.

Het is niet omdat jij je leugens blijft herhalen dat ze enige geloofwaardigheid krijgen.

Citaat:

Moet ze de aangeleverde statistiekjes soms in boekvorm krijgen? Voor mij en al diegenen die het vertikken hun verstand op nul te zetten ten dienste van de islam, zijn de statistieken zeer duidelijk.
Welke statistiekjes?
Je shit-sites blinken uit in het niet geven van een link naar de "statistiekjes" waarop ze zich beweren.

Dick Tator 4 december 2011 13:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door artisjok (Bericht 5841828)

Dat geld voor elke normale persoon.. Extreem rechts slikt alles wat in het kraam past.. Bronnen zijn niet nodig..

Al goed dat die geen serieuse job kunnen krijgen.. Hebt zoiets als flik ofzo..

artisjok 4 december 2011 13:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daiwa (Bericht 5841843)
Zoals ik al zei, dat had je in de draad van Wisord allemaal niet nodig om hem/haar volmondig gelijk te geven.

Ik stelde enkel dat een niet verifieerbaar feit niet per definitie een leugen is.
Heb jij daarover een andere mening?

artisjok 4 december 2011 13:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dick Tator (Bericht 5841848)
Dat geld voor elke normale persoon.. Extreem rechts slikt alles wat in het kraam past.. Bronnen zijn niet nodig..

Die willen dan nog dat een ander ook alles slikt.
Doe je dit niet, dan worden de reinste leugens verspreid.
Citaat:

Al goed dat die geen serieuse job kunnen krijgen.. Hebt zoiets als flik ofzo..
Ik zou daar niet op vertrouwen dat die geen serieuse job kunnen krijgen.
Goed mogelijk dat zo'n mensen hier of daar van een gemeentebestuur of een andere overheid onderzoek mag verrichten dat het beleid moet helpen bepalen.

Elbow 4 december 2011 13:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door artisjok (Bericht 5841845)
Het is niet omdat jij je leugens blijft herhalen dat ze enige geloofwaardigheid krijgen.

Welke statistiekjes?
Je shit-sites blinken uit in het niet geven van een link naar de "statistiekjes" waarop ze zich beweren.

We weten inmiddels dat jouw statistiekjes halal gecertificeerd moeten zijn avorens jij ze goed bevindt. Dus enkel de statistiekjes die uw extreemrechtse lievelingsreligie sparen. En anders lieg en kronkel je er maar op los om de geweldplegingen gedecreteerd door die debielenreligie & -cultuur uit de wind te zetten.

daiwa 4 december 2011 13:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door artisjok (Bericht 5841853)
Ik stelde enkel dat een niet verifieerbaar feit niet per definitie een leugen is.
Heb jij daarover een andere mening?

Nee.

Maar ik sta niet in een spreidstand zoals jou.
De post van Elbow is volgens jou ongeloofwaardig omdat er geen link bij staat maar Wisord die nog niet eens de naam van dat park kon geven geloofde je dan weer wel.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be