![]() |
Citaat:
Van welke pastoor? |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je kan keuzes maken Oblique en die achterlijkheid en dat geweld achter je laten. Je gaat er echt niet voor branden in de hel en die beloning met 72 maagden, dat geloof je toch zelf niet? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar het valt wel op dat de shit-sites die Elbow geeft geen linken geven voor hun beweringen. Geloofwaardig is het niet. Zo kunnen ze om het even wat beweren. Waarom geven die geen linken voor hun beweringen? Elders vertelt Elbow ook leugens. Ik begrijp nu waarom artisjok zo fanatiek de hoofddoek verdedigt. Ze gaat volledig mee in de haatbaardlogica dat niet-bedekten er zelf om vragen.Wie gelooft die nog? |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Wat is je punt? |
Citaat:
Daar bestaat een woord voor.....vul zelf maar in. En hier heb je je link die je vroeg. http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=355 |
Citaat:
Een shit-site die verwijst naar zogenaamd bewezen feiten, en niet eens een link kan geven naar de beweringen, de cijfers, onderzoeken,... waar ze zich op beroepen vind ik inderdaad uiterst ongeloofwaardig. |
Citaat:
Moet ze de aangeleverde statistiekjes soms in boekvorm krijgen? Voor mij en al diegenen die het vertikken hun verstand op nul te zetten ten dienste van de islam, zijn de statistieken zeer duidelijk. Citaat:
|
Citaat:
Wisord kon zelfs de naam van dat recreatiepark niet eens geven, voor jou natuurlijk helemaal geen probleem om het geloofwaardig te vinden. |
Citaat:
Citaat:
Je shit-sites blinken uit in het niet geven van een link naar de "statistiekjes" waarop ze zich beweren. |
Citaat:
Al goed dat die geen serieuse job kunnen krijgen.. Hebt zoiets als flik ofzo.. |
Citaat:
Heb jij daarover een andere mening? |
Citaat:
Doe je dit niet, dan worden de reinste leugens verspreid. Citaat:
Goed mogelijk dat zo'n mensen hier of daar van een gemeentebestuur of een andere overheid onderzoek mag verrichten dat het beleid moet helpen bepalen. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik sta niet in een spreidstand zoals jou. De post van Elbow is volgens jou ongeloofwaardig omdat er geen link bij staat maar Wisord die nog niet eens de naam van dat park kon geven geloofde je dan weer wel. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:13. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be