![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar SPA is na N-VA nog degelijk de grootste. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoelang gaan de sossen den boel nog blokkeren voor ze naar de oppositieuitgang stappen?
Zielig vertoon van de sossen maar ik had nie anders verwacht. |
Citaat:
[bijvoeglijk naamwoord]• niet eerlijk, niet te vertrouwen Niet eerlijk: - We stappen alleen in een coalitie als de partij meedoet wiens eisen onmogelijk kunnen ingewilligd worden. - De nota van BDW is de meest associale die we al ooit gezien hebben (terwijl het een kopie is van die van hen) - BDW is een slecht onderhandelaar (terwijl hij elke dag het tegendeel bewijst) - Iedereen heeft die nota afgeschoten (niet eens de helft deed dat) - Ge moet niet proberen de CD&V los te weken, dat zal niet pakken ( :) ) - Wij blokkeren niks - ... Niet te vertrouwen: - De media inlichten van een "geheim" gesprek. - Als ik mijn zin niet krijg dan bol ik het af (PJ) - Ik ben loyaal (maar als ze niet in de meerderheid stappen, dan doen wij het wel) - ... Achterbaks is inderdaad het correcte woord. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Dat is dezelfde status van 3 dagen na de verkiezingen. |
Citaat:
|
Citaat:
Nu als jij vindt dat ze achterbaks zijn, wil jij dan dat je favoriete politieke partij er mee onderhandelt ? |
Citaat:
SPa is achterbaks. En liegt. Die nota die aan 5 partijen werd gegeven werd door 3 daarvan goedgekeurd. Dan claimen "iedereen verwerpt de nota" is zielig, doorzichtig en een concrete leugen. Ja hoor, SPa: onderhandelen op zo'n manier dat ze in de oppositie belanden. BDW is daar erg goed mee bezig. Hij krijgt daar extra punten voor. CD&V: noodzakelijk kwaad, maar zoals "lepe" Bart het gespeeld heeft, hebben ze niet te veel te eisen :) |
Citaat:
Citaat:
|
En hierdoor komt de droomcoalitie van De Wever. (nva, cd&v en open vld) steeds maar dichterbij!!
Een uitstekende onderhandelaar Bart!:-P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:15. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be