George |
17 september 2004 19:35 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peace
Ik hb reeds eerder geschreven dat het tellen van explicite websites uiteraard zeker geen wetenschappelijk gefundeerde methode is maar wel een indicatieve methode.
|
't is maar hoe je die indicaties interpreteerd hé?
[quote=Peace]Ik ben het met u eens dat lesbische websites inderdaad ook en misschien zelfs overwegend door hetero mannen bezocht worden, maar u zult het wellicht met mij eens zijn dat dit niet geldt voor gay websites. Men kan er rustig van uit gaan dat deze specifieke websites hoofdzakelijk door homosexuelen bezocht worden.
Ik zou de vrouwen die Gay-sites bezoeken toch ook niet de kost willen geven hoor. Het aantal heteromannen dat naar afbeeldingen van lesbo's zoekt is wellicht veel groter dan het aantal hetero vrouwen dat naar mooie afbeeldingen van mannen gaat zoeken op gay sites. Maar zeg eens eerlijk, waar vindt je de knapste mannen, mannen met een ijdelheid die die van vrouwen evenaard?
Stel je nu eens voor dat er een ruim auditief aanbod moest zijn op het net. Zo'n reality toestanden. Hoeveel mannen zouden de gesprekken van lesbo koppels willen volgen dek je? Een enkeling met een hersenafwijking? Hoeveel vrouwen zouden geïntereseerd zijn in de conversatie binnen een homokoppel? In deze vermoed ik dat er meer meer vrouwen zijn met een hersenafwijking dan mannen.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peace
Het enorme aantal van deze websites valt dan ook bijzonder op. Zeker wanneer men de verhouding neemt tussen het aantal homo's en het aantal hetero's in de wereld.
Dat is wellicht voor een deel te wijten aan het feit dat mannen gemakkelijker content zijn en minder problemen hebben om te betalen voor hun "genot". Ook sites met blote vrouwen scoren nu eenmaal beter bij mannen. Bij mannelijke homosites is het gegarandeerd langs beide zijde kassa. Commercieel is het interesanter om een homo-site op te zetten dan een lesbo-site. Je zou de mannen eerder moeten vergelijken met de mannen, t.t.z. het aantal mannen dat hetero en lesbische sites bezoekt versus de mannen die gay-sites bezoeken.
Daarnaast kan je dan de statistieken van de vrouwen leggen en vaststellen dat er grote verschillen zijn.
Dat mannen meer aan sex denken dat ben ik het mee eens. Dit is dan ook een van de redeneringen die ik ermee verbindt, wanneer ik beweer dat homosexuelen geestelijk meer met sex bezig zijn dan met relatievorming. Duurzame relaties komen bij homosexuelen dan ook veel minder voor dan bij hetero's. Het is algemeen bekend dat het gros van de homo's zeer sterk wisselende sexuele contacten onderhouden.
|
Om echt toename om afname van homosexualiteit te bepalen kan men niet voortgaan op sitebezoek, Men dient rekening t houden met de verschillen tussen mannen en vrouwen, men dient rekening te houden met de bespreekbaarheid in de maatschappij. Dit alles dien je dan nog te bepalen tot de algemene bevolking maar meer nog t.o.v. eerdere studies waarbij men op gelikaardige wijze tewerk ging. Dan kan je pas vastellen of er wijzigingen zijn. Je kan gerust aanvoelen en hier en daar zal een cijfertje wel bevestigen dat er in verhouding meer homosexuelen rondlopen. Kan best zijn dat "ze" toenemen maar nog nergens heb ik kunnen lezen dat dit zo is. Dat, vermits het uit de taboesfeer komt, er meer "outing" plaatsvindt lijkt mij logisch. Het is volgens mij meer zoiets als, We zwijgen erover en het bestaat niet. Vroeger, naar alloude traditionele waarden was dat simpeler. Als misdienaar Jantje na een anale verkrachting door meneer pastoor, de dorpsdoctor of de burgemeester er thuis iets over zei kreeg hij een pak rammel van ma of pa omdat ge zo'n dinges niet moogt zeggen. En er was niets gebeurd. Niks homofiel, niks pedofiel, alleen een stout kindje. Tegenwoordig hoeft een homo niet in te treden en kan hij een gewillige partner vinden want men kan zich "outen". U lijkt terug te willen keren naar vroeger. Mij intereseerd het niet wie, wat, en welk gaatje steekt (simplitisch uitgedrukt) zolang betrokkenen er maar plezier aan beleven en weten waar ze mee bezig zijn.
|