![]() |
Citaat:
Kortom, eigenlijk is het nooit goed. En ja, in meerdere gevallen was het weldegelijk zo dat het getto een bescherming vormde en dat bepaalde pausen omwille van hun bescherming door de Joden werden geacht. De geschiedenis is wel ietsje rijker dan uw zwart-wit schets. |
Citaat:
Ik merk daar heel veel van. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zal er niet meer zijn binnen 70 jaar. Ondertussen doe ik wat ik moet doen. En dat is: respect voor de medemens, respect voor de natuur, beperkte voortplanting, en de volgende wagen is een elektrische. En nog van die dingen die goed zijn voor moeder aarde en dus ook voor de mens. Maar als ik geen onkruidverdelgende middelen meer gebruik (omdat dit het grondwater op termijn grondig vervuilt) en mijn buren doen het wel, ja dan zeg ik: ik doe wat ik moet doen; spijtig dat mijn buren niet doen wat ze zouden moeten doen. Ik kan mijn buren immers niet verplichten geen chemisch onkruidverdelgende middelen te gebruiken. Maar ik gebruik deze middelen niet meer. Al meer dan 15 jaar. En dat is mij houding ter zake. Ik hoop dat u dit ook doet. |
Citaat:
Dat was van een ongekende helderheid: "het kan me totaal niet schelen". |
Citaat:
Natuurlijk, vermits ik er niet meer ben. Ik kan alleen doen wat ik moet doen tijdens mijn leven. Mijn verantwoordelijkheid nemen in een aantal zaken. Na mijn dood moeten andere mensen dit doen. Maar ja, na mijn dood kan mij het aardse leven niets meer schelen vermits ik me niet meer op aarde bevind. Dat is toch de evidentie zelf. |
Citaat:
Israel heeft hier een grootse taak. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar... u weet het, 'misschien' impliceert altijd 'misschien niet'. |
Citaat:
U werd gisteren een huichelaar genoemd. Ik kan die stelling enkel onderschrijven. Ik zal verder gaan, u bent zelfs geen christen afgemeten naar de menselijke waarden die het christendom poneert uit te dragen. U bent enkel een onverzoenlijke liefdeloze zelfverklaarde kenner van punten en komma's in oude teksten. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:24. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be